Anonym bruker Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 I dag kom svigermor med nok en av sine mange dryppende kommentarer. Mens hun knuger lillegutt (10mnd) intill seg sier hun "si meg, bærer du mye rundt på ham når dere er hjemme på dagtid?". "Nei, i grunn ikke. Han krabber jo rundt selv og er så fornøyd atte....", svarer jeg. Hvorpå svigermor avbryter meg og sier kort at "jeg er bare litt redd han ikke får nok kos". Herregud!! Jeg blir gaaaal. Slike kommentarer kommer hun med hele tiden. "Snakker du nok med ham?", "Får han tørr bleie ofte nok" osv osv... Grrrrrrrr....jeg er godt voksen og verdens beste mamma for sønnen min. Men likevel går disse kommentarene så inn på meg.... Fanken heller! Måtte bare få det ut... Ikke rart det finnes en plante som heter svigermors tunge. Kommer du for nær så stikker den...
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 Harregud, eg hadde blitt forbanna! Sei t na at gutten din har d kjempebra å at hu må slutta å sei så masse tull, at d faktiskt fornærme deg! Eg hadde blitt så forbanna..
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2007 #3 Skrevet 18. mars 2007 He, he, tror faktisk blomsten heter svigermors skarpe tunge.. Ville bare si at jeg har ei svigermor som er helt lik, for en stund siden begynte jeg å svare igjen at det har ikke ho noe med.. Da ble ho helt stille og har ikke sagt noe siden den gang.. Kan jo hende det hjelper for deg også..
Blomman Skrevet 18. mars 2007 #4 Skrevet 18. mars 2007 her er det motsatt... men kommentarene like spydige ja... han får for mye pupp - er for stor til det osv... (14 mnd)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå