Gjest Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 Hei, På Nestle sin maisgrøt (fra 4 mndr) står det at den skal blandes med mm eller mme. Er det noen her som vet om det er greit å blande den med vann?
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 Den skal blandes med melk ja(mme eller mm. Ville gjort det som stod på pakken jeg. Er andre grøter fra 4mnd man kan blande med vann
mammasgojente Skrevet 18. mars 2007 #3 Skrevet 18. mars 2007 snuppa mi har nektet å spise all slags grøt.. hun spiser middag og fruktmos og masse annet men nekter tvert grøt... men så er hun veldig glad i mais og så kjøpe jeg en pakke maisgrøt for å prøve på nytt og nå spiser hun som bare det Men, jeg glemte meg og blandet med vann.... kan være hun ikke liker mme som jeg hadde blandet med tidligere... det står på pakken at det skal være mm eller mme for et fullverdig måltid, men kan ikke forstå annet enn at det må være greit om man f.eks ammer rett etterpå istedenfor... om det ikke da evt er for at enzymene i melk skal hjelpe til å bryte ned grøten?? så jeg regner med at det er greit med vann for vårt vedkommende iallefall..
Gjest Skrevet 18. mars 2007 #4 Skrevet 18. mars 2007 Takk for raskt svar! ....Jeg skulle blande med mm, men pumpa er ødelagt og håndpumping får jeg ikke til :-)
Herkules Skrevet 18. mars 2007 #6 Skrevet 18. mars 2007 vi har blandet med vann og puttet oppi litt frukt etter anbefaling fra venninne siden melken vanligvis gjør grøten litt søt så kan den smake litt lite søtt uten mm Gått bra her
Fiskestang Skrevet 18. mars 2007 #7 Skrevet 18. mars 2007 går helt fint å bruke bare vann. helsesøster annbefalte det, for her trodde vi snuppa reagerte på melken. i den type grøt som skal blandes med vann er det tørrmelk i. derfor sa hun jeg skulle ta grøt som skulle blandes med melk, og bytte det med vann istedet. smaken var nå så som så men det går altså fint an
Bellanotte Skrevet 19. mars 2007 #8 Skrevet 19. mars 2007 Jeg har bare blandet med vann jeg. Han får jo pupp før grøten. Men grøten er jo litt smakløs da så jeg tar opp i litt fruktpure.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå