Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 Av søsknene til sambo, i 40 årsgave! Jeg er stolt av sambo, som har tipset dem om det:-) De lurte fælt på hva jeg ønsket meg, og da har jeg tydeligvis snakket så varmt om hvor masse jeg gleder meg til turen, at han mente det måtte være midt i blink:-) Og JAAAAA - Jeg gleder meg helt sinnsykt! Til deilige behandlinger, masse skravling og latter, sove helt alene en hel natt, uten smokker som blir kastet overbord eller sambo som prater i søvne;-) Våkne opp og gå en deilig tur i frisk luft uten å måtte skifte bæsjebleie først, spise deilig mat, drikke god vin og være sammen med fantastiske jenter:-))
Karomamma Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 Juhuuuu, gratulerer!!!! Det er jo midt i blinken Jeg gleder meg også, det skal bli verri verri gudd!
Maud Skrevet 18. mars 2007 #4 Skrevet 18. mars 2007 Så bra! Det var en fin gave. Flinke samboer som har hjulpet til slik at du får den perfekte gave :-)
Gummelillan Skrevet 18. mars 2007 #5 Skrevet 18. mars 2007 Snill svigerfamilie og klok sambo (kjekk var han også ;-)) Klart vi gleder oss!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Selv om vi må betale selv vi andre da er det vel anvendte penger ;-))))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 18. mars 2007 #6 Skrevet 18. mars 2007 Så bra, alltid godt å få noe man virkelig har bruk for. Jeg har sagt at jeg ønsker meg penger i bursdagsgave, slik at jeg har litt ekstra til Holmsbu.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. mars 2007 .............fniiiiiiiiiiiiiiiis gummis:-) Ja han er kjekk altså:-) Og nå skal jeg avslutte her, for jeg fikk så lyst til å kline litt med ham.............hihihihihi fjortisførtisdingsdame:-))
Gummelillan Skrevet 18. mars 2007 #9 Skrevet 18. mars 2007 He, he. Veldig bra ord ;-) Tror du og dritgrei kan utgi ny norsk ordbok. Og du, kos deg du!!! Her skal jeg stryke litt for sambo er på trening (men snart kommer'n hjem nydusjet og veltrent så da kan det hende at jeg får en liten kos jeg også ;-)))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 18. mars 2007 Skal se at det er dagen idag for litt kos og klin ja:-) Ha en flott kveld du Gummis:-)))
Ronja65 Skrevet 19. mars 2007 #12 Skrevet 19. mars 2007 Vilken flott gave:-)) Til en flott tante:-)) Ja, dere får kose dere alle sammen på Holmsbu. Jeg har dessverre insett at lommeboken ble litt tynn, etter Thailandsturen. Så derfor velger jeg å ikke bli med. Men jeg og Trollet har diskutert et besøk:-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 19. mars 2007 #13 Skrevet 19. mars 2007 Så utrolig flott!!!!!!! Du fortjener kun det beste, så dette var midt i blinken!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #14 Skrevet 19. mars 2007 :-)) Koselig om dere joiner oss på Holmsbu da! Fint turområde også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå