Enitsirk79 Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 Hvor kan jeg kjøpe bikini med plass til magen i? Jeg vet om mange nett-butikker, men vil gjerne gå i en vanlig butikk (Oslo/Akershus-området).
♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 Jeg har kjøpt en vanlig bikini for gravide på Lindex og en bikini-bukse + en bikini topp som dekker magen på H&M. Vi skal til Thailand i påsken, så måtte ha noe som passet. Jeg vet ikke hva som egentlig egner seg best, en vanlig bikini-overdel eller en sånn som dekker magen, så kjøpte like gjerne en av hver. Finnes sikkert gravid-bikinier i andre kjente butikker også.
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 18. mars 2007 #3 Skrevet 18. mars 2007 Ble litt nysjerrig..hva er en gravid bikini?? Har vært på badeland med den gamle gode bikinien min idag, jeg og det er en vanlig bikini...
Enitsirk79 Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. mars 2007 Ok! Tusen takk. Visste ikke at H&M og Lindex hadde sånne gravid-bikinier jeg. Da må jeg nok sjekke dette til uka.
♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 18. mars 2007 #5 Skrevet 18. mars 2007 Vel, den er som en vanlig bikini men buksen er litt sånn hipster, og virker som den er tilpasset til å gå under magen ( går litt ned under magen). Bh-delen er som en vanlig bikini-overdel. Den andre toppen er som en singlet eller noe, men i bikini-stoff, som går løst over magen.
Enitsirk79 Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. mars 2007 Og noen av disse bikiniene er også egnet å bruke etter fødselen, da de har sånn amme-opplegg i BH-delen (at man kan hekte av cupen liksom).
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 18. mars 2007 #7 Skrevet 18. mars 2007 Oki:) Høres bra ut når sommeren kommer..Takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå