Gå til innhold

Reisetrille på Rudo... noen erfaringer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe en troller paraply reisetrille på rudo... den koster 598... ville egentlig kjøpe carena reisetrille, men de er utsolgt fra leverandør og rekker ikke å få det før vi skal reise..

er det noen med erfaring med den vogna fra rudo?? er den grei eller risikerer jeg at den blir ødelagt?? kan jeg f.eks bruke den helt frem til vi går ombord i flyet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne kunne jeg tenke meg svar på også. Er på utkikk etter en grei reisetrille, og denne her var jo rasende billig, da.

Skrevet

Sga me ikkje bare kjøba den? Va jo knallbillige;)

Skrevet

Var innom og tittet på den reisetrilla på Rudo i dag, og synes den virket litt "skranglete" om jeg kan si det sånn, sammenlignet med Carena. Dessuten synes jeg Carena sin var enklere å slå sammen. Jeg er sikkert bare pirkete altså, men mistenker vel at man får det man betaler for. Er litt redd for at den vogna kommer gjennom bagasjehåndteringa på flyplassen i fillebiter. Og selv om den er billig, så er jo litt av vitsen at den skal være brukbar når vi kommer fram dit vi skal, da.

Hmm.. er fortsatt litt i tvil, da.. 400kr forskjell er jo tross alt en del penger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...