Anonym bruker Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 går det smertefritt? har en gutt på 9,5 mnd, som ligger i baggen enda.der sover han så godt,og får sitte i den viss me e på kjøpesentre osv. men prøvte sportsdelen en gang på et senter,og det gikk ikek så bra...han var dautrøtt, men klarte å sovne, og det hele endte i skrik. i baggen sovner han med en gang eg begynner å trille. sportsdelen kan legges nesten helt ned, og er vendt mot meg. flere som har opplevt at vognbytte ikke går? eller er minien min skeptisk? kan bruke baggen et par mnd til håper eg, viss han ikek plutselig strekker seg noe voldsomt.noe eg kan gjøre for å få en lettere overgang? merklig problem dette;) håper noen kan svare:)
Gjest Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 har ikke byttet selv enda, men hva med å prøve å sette han i sportsvognen og begynne med små turer? bare gå for å gå så han har din fulle oppmerksomhet, og det ikke er så mye rundt han? så han blir trygg på det? eller så er han vel kanskje ikke moden enda?
Gjest Skrevet 18. mars 2007 #3 Skrevet 18. mars 2007 Vi måtte bytte til sittedel når snuppa var 3 mnd pga at hun er så stor, Gikk helt greit. Bruker saueskinn under voksiposen, så det er mykt, varmt og godt. Bruk samme posen, så de har noe de er vant til. Bare pass på at det er lunt og de er pakket godt inn. Det er jo det de er vant til fra bagen. Og prøv det ute først. Ofte litt varmt på senteret og i butikken.
firemerkersmør Skrevet 18. mars 2007 #4 Skrevet 18. mars 2007 Med fotpose og skinn og dunpose gikk det uten problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå