Gå til innhold

noen som vet???

Anbefalte innlegg

Skrevet

lille på nesten fem mnd gråter i søvne hver kveld, ca en time etter at hun er blitt lagt. jeg vet at de er nesten våkne en gang i timen. før gjorde hun dette bare avogtil, men nå er det hver kveld. jeg regner med at det er mareritt/hjernen som utvikles, men det er så vondt å høre på. Er det det samme som blir kalt nattskrekk når de blir litt større?

Når det er sagt tror jeg hun er litt kjapp i utviklingen(står helt fint i fanget, kan sitte selv i et par sekunder, og holder kopp selv. Og jeg har ikke gjort noe for at hun skal gjøre dette). Kan det ha noe med dette å gjøre? Skal på hs til uken, men tenkte å høre om noen har erfaringer.

takk for eventuelle svar/erfaringer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres veldig kjent ut. Linea var likedan. Hun hadde en lang periode oppvåkning etter en halv time, så gikk det over til en time og nå er det plutselig blitt helt borte. Har ikke helt tenkt på hva som kan være årsaken så det var artig å høre dine teorier. De kan absolutt stemme i forhold til hvordan Linea er utviklingsmessig. Hun er ganske kjapp.

Skrevet

takk for svar, men gråt hun i søvne? jeg har prøvd å spørre her inne om dette før men får ingen svar, og finner ikke noe på nett. og det finnes jo flere som gjør dette..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...