Mamman til Georg :) Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 Ser det er mange som skal på UL på tirsdag. Vi skal på UL til onsdag vi, og gleder oss veldig Er kjempespente, så ville bare ønske alle dere andre som skal på UL denne uka LYKKE TIL
Annie Bailey Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 Skal på min fjerde UL denne uka. Har ikke fått vite kjønn på de forrige så jeg håper legen har lyst å si noe denne gang. (de to første var for tidlig da) Og det viktiste av alt. Jeg håper det står bra til der inne :-))
Mamman til Georg :) Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2007 Skal på min første jeg da Håper at de ser kjønn og at alt står bra til jeg også Lykke til da. Håper du får vite kjønnet denne gangen da Noen mistanker om hva det er eller?
beritell Skrevet 18. mars 2007 #4 Skrevet 18. mars 2007 Vi skal også på ul på tirsdag. Kjempespent. Både på å kanskje få vite kjønnet,(har en magefølelse på jente) og å få sjekket at alt er bra. Timene kunne ha gått fortere......
Patetica fåkksi Skrevet 18. mars 2007 #5 Skrevet 18. mars 2007 Jeg var paa UL i uke 11, nesten 12, og de kan ikke se kjönn saa tidlig.. Men vi saa at den bevegde seg masse! Lykke til!!
Mamman til Georg :) Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. mars 2007 Må få høre hvordan det går med dere på UL da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå