LRMG Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 Hva tror dere om båtferie i begynnelsen av 8. måned? Innaskjærs, snekke på 25-30 fot. Galskap, eller en utmerket ide? Kjølig og svalt - reker og lettøl? Eller trangt og ukomfortabelt? Må jo ha med den store hunden vår også - hehe. Prøver å gjøre mannen min glad, men vet ikke om det er å strekke strikken for langt...
eli81*høygravid* Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 Har tenkt å prøve meg på det samme, men i 7 mnd. Man merker jo fort om det blir suksess eller ikke tenker jeg, så er det ikke noe artig snur vi bare!
tjoa Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 Utmerket ide Skal også på båtferie i 8 mnd! Mye svalere og bedre enn på en hett badestrand Tror likevel det blir jeg som legger til båten og mannen min som hopper i land når vi ikke legger oss til brygge men skjærgården!
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 Gjør hva du føler for sier jeg... Jeg var på seilferie nå i 6mnd... Men er flere som bor på seilbåt og er gravid... Jeg kjenner flere...
julaugmamma Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 Bare reis! Jeg skal innrømme at jeg var litt pysete på det området, så de siste dagene før fødselen gikk jeg kun med på dagsturer... Siste turen vi hadde var vel 10juli (hadde termin 3.juli) og hadde planer om en liten tur dagen etter. Da sa jeg nei, orket ikke. Jenta kom neste morgen... Kjenner etter hva som føles greit, og be mannen om å akseptere det når du ikke er i form... (Kan like godt sitte i båten å vente som hjemme...)
scubagirl med scubababy Skrevet 19. mars 2007 #6 Skrevet 19. mars 2007 Vi har også planer om å tilbringe så mye tid som mulig i båten. Vi kjøpte oss ifjor en 24 fot snekke. Uvitende om at det til sommeren kommer et lite nurk. Vi legger ikke ut på lange turer, men turen går nok innover mot Tbg og rundt i skjærgården der, da det ikke er så langt til sykehuset om noe skulle skje...
mc78 Skrevet 19. mars 2007 #7 Skrevet 19. mars 2007 Hei! Jeg heier også på båtliv i sommer! Har termin 23 juli og har planer om å sitte i båten å vente like gjerne som inne i leiligheten Ha sykehusbagen pakket og klar på hver båttur så er du klar til å reise rett fra båten om den lille skulle melde sin ankomst. Lykke til og god sommer
2. gutten har kommet Skrevet 19. mars 2007 #8 Skrevet 19. mars 2007 Vi har også planer om båtferie i 7. og 8. måned. Får se hvordan formen er da og om jeg sover godt i båten. (Sov veldig dårlig de to siste mnd forrige svangerskap.) Men vi drar ikke langt avgårde så det er kort vei hjem hvis ting skulle skjære seg. Ååå, nå gleder jeg meg skikkelig til sommeren!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå