Memphis78 Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 Var på UL forrige tirsdag, alt er vel, 19+2 dager, alt så veldig bra ut.... Har kjent liv i noen uker, men nå de to siste døgnene har jeg kun kjent liv nederst i magen, not blæra liksom, det er ikke ordentlig spark, men mer bevegelse på en måte... Før har jeg kjent liv på både venstre og høyre side, men nå bare rett ned, akkurat som tuppa står rett opp og ned og tråkker ned.... Er dette normalt, trenger jeg å være redd??
vilha3 (09.09.07) Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 Men det er ikke så usannsynlig at det er nettopp det hun gjør. Står rett opp og ned og sparker mot blæra,altså. :-) Da vil du jo ikke kjenne det som tydelige spark heller. De har jo rikelig med plass til å turne rundt enda, så det er ikke så usannsynlig at hun har forandret stilling. Skal se hun bare øver seg på å hoppe på trampoline. :-) Men hvis du føler deg usikker og er bekymret bør du ta kontakt med lege/jm, det er derfor de er der. :-)
VinterSol+2 Skrevet 18. mars 2007 #3 Skrevet 18. mars 2007 ikke bli redd. helt normalt:) KOmmer ann på hvordan baby ligger, husk at baby har veldig stor bevegelsesfrihet enda, så h*n kan legge seg både på kryss og tvers. Noen ganger finner de seg en ny yndlingsstilling noen dager, der du kanksje ikke kjenner så mye. så plutselig har baby snudd seg, og du kjenner all ting. Hadde skrevet mye mer her, men så sletta dataen det:( Men alt oppsummert er; ikke uroe deg, helt normalt. du kjenner jo enda liv, og det så tidlig tilogmed!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå