Gå til innhold

Er dette grunn nok til å be om sykemelding??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hater å måtte spørre om det, men jeg har skikkelig vondt. Er i uke 22 nå, og i de siste uke har jeg hatt skikkelig vondt når jeg går. Begynner nederst i halebeinet, og stråler ned i hvert ben så det gjør skikkelig vondt når jeg går. Itilegg brenner det på en måte foran..Blir langt ifra bedre av at jeg står og går 8 timer på jobben hver dag tror jeg.. Har fryktelig dårlig samvittighet ifh jobben, men føler at jeg må ta mere vare på meg sjøl nå. Kan jeg be om sykemelding tror dere? Og tror dere jeg vil få det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får muligens tilrettelagt arbeid i første omgang, evt sykemelding hvis det ikke skulle hjelpe.

Skrevet

Så absolutt, og så absolutt ! Det er ganske så sikkert snakk om BL, og da er du bare helt nødt til å ta det mer med ro og ta hensyn til deg og plagene, hvis ikke, blir det bare værre. Ikke ha dårlig samvittighet, dette kan du jo iiiiiingenting for og er så definitivt ikke alene om ! (:

Skrevet

Gå til legen og be om sykemelding og evt henvisning til fysioterapeut (si at du har vondt når du går så tror jeg man får dekket det meste). Viktig at du ikke sliter deg ut før fødselen.

Skrevet

JA!

Du skal absolutt ikke slite deg ut for arbeidets skyld, det er ingen som kommer og takker deg etterpå. Kjenner en dame som har de plagene ennå, 6 år etter fødselen, og det å ha vært "flink" på jobben kan aldri ta vekk de plagene for henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...