Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 Fikk beskjed om gutt, og så tissen hans godt, he he ) Men TENK OM, det har jo skjedd liksom!!! Skal jeg ta en privat UL om noen uker, eller skal jeg heller bruke de 1000 kr på å kjøpe blått babytøy!! Gidder ikke kjøpe hvitt og lyst, det er såååå kjedelig...
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 Hehe, har det akkurat på samme måte som deg! Jordmora sa hun nesten kunne garantere at det var en gutt, men jeg er ikke sikker jeg altså..skal ta 3d ultralyd tenker jeg:-)
Gjest Skrevet 18. mars 2007 #3 Skrevet 18. mars 2007 Kjønn ses lettes på vanlig 2D, men de skifter mellom 2D og 3D på 3D- undersøkelsen for å se etter beste vinkel, så du får sikkert sett det, likevel. Vi var på 3D sist torsdag uten å vite kjønn på forhånd, og legen lovet meg at vi skulle finn det ut, puh ! Dette så vi da i 2D. Men han har jo litt bedre tid enn jordmora, og når de tar såpass godt betalt, har de vel en slags plikt på å gjøre det beste de kan for å møte dine forventninger...jeg måtte tom. opp på gulvet og hoppe litt for å få gutten vår til å snu seg litt bort fra livmorveggen, det holdt ikke bare at legen dytta litt med apparatet, eller at jeg snudde meg over på siden (;
♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 18. mars 2007 #4 Skrevet 18. mars 2007 Jordmor virket helt bomesikker på at det var en gutt hos oss. Viste oss penis etc. Så jeg har gått til innkjøp av blå klær til babyen. Har ikke hørt om så mange som har fått klar besked om at det var gutt på UL i uke 19/20 hvor det har vist seg at det var feil. Tror det er værre med jenter. Der sier de ofte at det ikke er helt sikkert. Så jeg satser på at det stemmer og at det blir gutt.
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 18. mars 2007 #5 Skrevet 18. mars 2007 Radiografen som tok ultralyden vaar sa ogsaa at hun var helt sikker paa at dette var en gutt, og vi tror vel at det mest sannsynlig er det--men vi er bittelittegrann usikre ogsaa fordi hun tidligere sa til oss at det var jente. :-) Jeg har lavtsittende morkake og skal derfor tilbake paa UL i april, saa vi ber henne om aa dobbeltsjekke da.. Litt kjipt hvis vi skal ha med oss masse blaae klaer og babyutstyr fra USA, som vi ikke faar anledning til aa bytte en gang. :-)
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 19. mars 2007 #6 Skrevet 19. mars 2007 Har egentlig ingenting her å gjøre, men er å titter siden jeg savner å være gravid så innmari... Så går å misunner dere med mage... og snikleser her inne....teit, for da savner jeg det bare enda mer Neida, men ang dette temaet. Jeg var på MANGE ultralyder altså, MANGE.... 3D også, 7 leger sa det var jente, inkludert den på 3D, 1 sa det var gutt, vi gikk da utifra at denne ene så feil og oddsen her for at det VAR en jente var jo størst. Og gjett hva som kom ut? Joda, en liten gutt... Heldigvis hadde vi ikke altfor mye rosa, men hadde jo litt, men hadde med kjole på sykehuset for ha ha til hjemreise, den fikk vi da ikke brukt... Såååååå.....don`t be to sure...
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 19. mars 2007 #7 Skrevet 19. mars 2007 Jeg var på 3d, og fikk nærbilde:) www.evennikolay.piczo.com hehe.... der ser man en stooor pung og en kølle:P En mann blandt menn sa han=)
kjapttrygtogbilliigKIWIKIWI Skrevet 19. mars 2007 #8 Skrevet 19. mars 2007 dette lurer jeg også på altså. jeg fikk vite at vi venter jente. to jordmødre sa dette i uke 18 uavhengig av hverandre. jeg trodde liksom ikke de sa det om de ikke var sikre? syns nesten det er litt irriterende at vi valgte å vite, om jeg likevel ikke kan være sikker. kjedelig å innstille seg feil syns jeg. men det virket liksom heller ikke som om det var noe tvil....men en kan gjerne aldri stole på dem? spesielt ikke når de sier jente?
Grey Minerva Skrevet 19. mars 2007 #9 Skrevet 19. mars 2007 Ok, en gang til: Det er større sjanse for feil på jentefronten enn på guttefronten. Dersom de har sett en snurrebass er det veldig liten sjanse for at det viser seg å være en jente, men dersom de IKKE har sett en snurrebass kan det allikevel vise seg at det er en gutt - dog er dette relativt sjelden! De er altså ofte mer tilbakeholdne med å si skråsikkert at det er ei jente i magen, siden de vet feilprosenten er større.
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 19. mars 2007 #10 Skrevet 19. mars 2007 Var til den ordinære ultralyden for en tid siden, og der viste jordmor oss pungen og tissefanten, og sa selvfølgelig at det ble gutt.... 14 dg senere var jeg på ultralyd igjen og da lå babyen vanskelig til, slik at hun ikke fikk sjekket kjønn ordentlig...men hun bablet noe om jente. Da vi sa at hun viste oss sist gang at det tydelig var en gutt, sa hun bare: Ja men da blir det helt sikkert det da.... Ahhhhh, blir så usikker selv om jeg "syntes" at jeg så "guttekjønnet" så tydelig... Kunne derfor ha ønsket at vi ikke ville vite kjønnet... Men gjort er gjort....tror mest på en gutt da, men er veeeldig usikker. Har bestilt time i uke 30 til 3D, kanskje vi blir sikre da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå