Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

æ har for lite fostervann så nu må æ hver 2 uke t ritø på kontroll.så fra di 2 siste uken i mai kan æ regne md at babyen kan komme.di må ta baby hvist d ikke ble plass t dn i magen så nu kryssa sykehuset og vi på at vi ska klare å holde babyen i magen til 23 mai.så tar vi d der i fra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, det var jo ikke akkurat gode nyheter, men på den andre siden var det jo kjempebra dere fant det ut nå. Nå vil du jo få oppfølging, og helsepersonell vil forsikre seg om at alt er vel med den lille. De kan nok det de holder på med. Lykke til!

Skrevet

Huff... det var ikke bra, krysser fingrene for deg, Håper at dette går bra,,,, Fikk skikkelig ondt i magen lykke til...

Skrevet

oj, ja.. å få beskjed om det der.. Det hadde ikke jeg likt!

Forstår godt at du ble lei deg.

Men, på den positive siden, så vet de det nå, og kan passe på. Så det ordner seg nok til sist. Bedre MED oppfølging enn uten. Om det er noe tl trøst.

Lyke itl i alle fall!

Skrevet

Hei! Skjønner godt at du ble lei deg og er urolig nå. På kontroll på sykehuset på torsdag fikk jeg den samme beskjeden. Men, jeg lekker visst ikke fostervann, og produksjonen kan visst variere. Sjekket de om du lakk fostervann? Har de sjekket nyrer og blære hos fosteret? Jeg skal tilbake igjen i dag, og er veldig spent på hva de sier. Uansett, vi får jo god oppfølging da. Krysser fingrene for oss begge!

Skrevet

heia :) nei de sjekket ikke om æ lækk fostervann.de fant ut at babyen har for liten blære og for liten magesekk.men de sa at d va pga fostervannet.æ må t ritø i tromsø på kontroll for å bli mere undersøkt,de kan ikke gjøre d i Harstad.så æ må vente i 2 uke nu.æ ska krysse fingran mine for dæ og babyen i dag :) du må skriveom korsn d gikk på sykehuset.æ venter i spenning.stoooor klem. krysser fingran for oss :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...