Anonym bruker Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 Jenta mi hadde et virus i januar. Hun blødde i munnen og hadde to sår på kjaken som jeg skulle smøre med bakteriedrepende salve. Noe svar på hva slags virus det var fikk jeg ikke... Siden da har hun hatt så hovne lymfer i halsen, de er her enda! Noen som har hatt unger med hovne lymfer så lenge?? Bekymret jeg...
firemerkersmør Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 Ikke opplevd det, men ring HS ellerfastlegen i morgen
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2007 #3 Skrevet 18. mars 2007 Jenta mi hadd hudinfeksjon da hun var baby, hun hadde hovne lymfekjertler i par-tre mnd. Hun hadde hovne kjertler i nakken og i lysken. Undersøkte det hos legen, og det var ingenting. De gikk ned etter hvert. Men jeg vil råde deg til å undersøke de hos lege, det skal en alltid gjøre med tanke på lymfekreft.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2007 #4 Skrevet 18. mars 2007 Var hos legen med henne en gang til, men han sa vi bare skulle se an. Tok selv UL av det jeg trodde var en hoven lymfe en gang, men det var bare spyttkjertelen min..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå