Gå til innhold

bilsete

Anbefalte innlegg

Gjest Ut på tur
Skrevet

Noen som har erfaring med bilseter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei..dårlig med erfaring. Men har sondert bilstol-markedet rimelig grundig og fått bekreftet at BeSafe er stødig på markedet for tiden. Deres stol som heter izi sleep var ny i januar 2006 og har siden blitt kåret til den sikreste og beste stolen i flere tester, bl.a en test som bladet "Foreldre og Barn" har hatt, både i Norge og Sverige. Den er en av svært få babystoler som har 5-punkts sele. Vi går for den! :)

Jeg har tatt turer innom flere butikker som selger slikt utstyr og spurt rett ut: hvilken stol ville du hatt til ditt barn? Alle steder har jeg fått til svar: BeSafe sin izi sleep! :)

Uansett...masse lykke til!

Gjest Ut på tur
Skrevet

Har du funnet noen priser på izi sleep?

Skrevet

På Barnas Beste og Barnas Hus koster det 1690kr for izi sleep. Men det er uten solskjerm...tror den koster ca.200kr.

Stolen er ganske dyr, man kan få mange som er billigere. Men jeg for min del foretrekker maks sikkerhet fremfor billig stol :) Det gjør vel de aller fleste!

Lykke til med bilstolkjøp! :)

• 4 måneder senere...
Skrevet

tror d er på baby planeten så koster den 1190. usikker på om d er med eller uten solskjerm..koster rundt 100/200 i frakt om du ikke bor i nærheten av arendal...

Skrevet

Maxi cosi med base er genialt. Bilstolen er også mye lettere enn iZI sleep. husk at barnet også skal sitte der når det bæres!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...