Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg legger ut treff på Hansens Spisebord, tirsdag klokka 12. Alle tøffe, mindre tøffe og wannabe- tøffe, tøffe anonyme og ellers alle andre er hjertelig velkommen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kommer =)

Men muligens ikke før halv 1.. Teite busstider gjør at vi kommer enten veeeldig tidlig eller litt seint. Og tidlig passer dårlig for "trøtte" meg....

Skrevet

Er det mange som bruker å være på slike treff? Vi er to som har veldig lyst å komme på tirsdagen.

LL

Skrevet

Hei! Det varierer litt hvor mange som kommer- alt fra tre til åtte. Kjempekoselig med nye mammaer og søte små, så kom kom:)

Skrevet

Skal prøve å komme, har ikkje vært med før...

Driv skal forresten starte babykafè på onsdager fra 11-14. De skal legge til rette for stelling og det er masse plass for barnevogner, både ute og inne :)

Skrevet

Skal de ordne lekerom også?

Litt kjedelig for de på 6 mnd + som begynner å kreve litt action rundt seg, om det ikke er noe.....

Savner i grunn et skikkelig barnevennlig sted i byen...

Skrevet

Vi kan ikje komme denne gangen, ikje har vi bil og ikje e vi i form heller..:( får satse på neste tirsdag heller :)

Skrevet

Er litt usikker på om det blir et eget lekerom. Skal undersøke hva de har tenkt å legge tilrette for når det gjelder leking...

Skrevet

æ kommer! Går man inn der med Britts butikk? å e det heis? Har aldri vært der før!

Skrevet

Bli fort i form, Milja! Tulleku: du går inn ved Britts butikk, og det e heis rett fram. Vi ses!

Skrevet

Jeg skal hive meg rundt og komme! Har heller aldri vært før...

Lurer også litt på hvor det er hen? =)

Skrevet

Hehe, jeg har tydligvis mandag idag! =)

Skal prøve å komme neste gang... hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...