LRMG Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 Hei, Jeg og min kjære planlegger 1-2 ukers ferie i begynnelsen av juli. Jeg har termin 7. august. Hva i all verden kan man finne på for noe hyggelig da - annet enn å pese i skyggen på terrassen hjemme? Kan jo ikke fly, men kan evt. reise med bil til andre Skandinaviske land. Har vurdert å leie en snekke (30 fot) og putre nedover mot Sørlandet (fra Oslo). Har noen av dere noen formening om dette er en god ide? Eller andre gode forslag?
♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 Jeg skulle gjerne også ha noe tips om hva man kan gjøre om sommeren når man er høygravid (jeg har termin 6.aug).
Kummin&Lillesel Skrevet 18. mars 2007 #3 Skrevet 18. mars 2007 Vi håper litt på å skulle låne en hytte eller sommerhus, ikke så langt borte fra der hvor vi bor til vanlig.. Så er vi i nærheten av sykehuset vårt og alt mulig, samtidig som det blir litt mer enn ferie. Har termin 12. august, så vet ikke helt hva man ellers skulle kunne gjøre.
lille tre Skrevet 18. mars 2007 #4 Skrevet 18. mars 2007 Hei! Vi har bestilt båt t/r danmark 2. uke i juli ( 9-16. juli) Det som er så kjekt er at det ikke koster noe å bestille frem til 4 (?) uker før avreise og så 25% ved avbestilling inntil en uke før ( husker ikke eksakt). Uansett er det noe som passer oss, for da kan vi ta det litt på sparke når tidn nærmer seg og vi ser hvor fresh jeg egentlig er ( termin 05.08) Målet er å ha en hyggelig sommerferie, med svææær mage :-
pillis Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 Jeg kan absolut anbefale svenske kysten nedenfor Gøteborg. Jeg kommer derifra og her har du sandstrender akkurat som i syden. Men jeg hadde ikke kjørt båt hit siden alt er sand er det ikke noe båt sted, men ypperlig feriested. Kan anbefale både Halmstad og Falkenberg. Ellers er ju Danmark. Det er mange fine steder nedover. Båt kan ju være litt vanskelig som høygravid, men vil du reise med båt er kosterøyene veldig fint.
*Mustang Sally* Skrevet 19. mars 2007 #6 Skrevet 19. mars 2007 Holder meg hjemme jeg hehe.termin 6 juli
scubagirl med scubababy Skrevet 19. mars 2007 #7 Skrevet 19. mars 2007 Vi kjøpte oss en 24 fot snekke ifjor høst. Uvitende om at det kom til å blir en høygravid sommer iår.. Jeg går ut i permisjon ca. 22. juli. Regner ikke med at vi tar oss tid til mye ferie før denne tid. Vi skal også flytte 1. juli. (Jeg eier 2 hus og det vi bor i nå har vi bestemt oss for å selge. Heldigvis skal leieboerne være ute innen 1. juli, noe som da passer oss fint med tanke på flytting og stor mage...) Så det blir nok dagsturer og helgeturer for vår del. Så ser vi an formen når jeg har gått ut i permisjon. Har forresten termin 14. august.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå