Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sitter jeg her og smiler for meg selv og tenker på hvor heldig jeg er son har nærmet meg dette flotte fellesskapet. Innlegg og svar som får meg til å smile og kjenne hvor mye godt det er i mennesker. Jeg ønsker å holde fast i tanken om at mennesket er grunnleggende godt og dere gjør det lett.

Takk for at dere er der alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk selv fine du!!!

:-)

Skrevet

Sendte deg akkurat en PM :-)

Skrevet

Takk i lige måte ;-))))) Mer enn en gang jeg har stoppet opp og tenkt at jøss, hva har jeg gjort som har fortjent dette!? En haug flotte, rause damer som øser av erfaring og kjærlighet til livet!

Skrevet

:-) lille postbud min due.....

Skrevet

Takk samme:-) utrolig flott å få bli kjent med dere.

Gleder meg til å treffes flere ganger også.

Sønnen min på 9 er også beroliget, han mente jeg ikke hadde nettvett som skulle møte noen jeg ikke kjente....

Klem

Skrevet

Takk sjøl, Maud!

Helt enig med deg, trodde ikke at det var mulig å finne så mange kule damer på et sted. Og det gjelder alle dere som jeg ikke har truffet i virkeligheten ennå også! Alle bidrar med sitt her inne, føler jeg.

Nå gleder jeg meg til fint og koselig og morsomt treff på Holmsbu i april :)

Skrevet

tusen takk selv du ;o)

jeg kan vel skrive under på hva dere her inne betyr.

aldri møtt noen av dere,men alikavell er dere di jeg søker når hverdagen blir tøff.eller jeg vil ha det litt morro ;o)

her inne er alle like fantastiske.alle bidrar på hver sin måte med noe.

bare synd jeg ikke får bli med til holmsbu...men en dag,da treffer jeg kanskje noen av dere.håper det ;o)

Skrevet

Takk det samme,sier som attpåklattgogutt...er hit jeg søker og håper så inderlig at jeg en gang får treffe dere !!!!!

Skrevet

Takk selv Maud:-)

Jeg ønsker også å holde fast i tanken om at mennesket er grunnleggende godt, og jeg nekter å gi den opp:-)

Det er fantastisk å møte så mange flotte jenter, som man føler man har kjent bestandig, mange har jeg ikke møtt, men jeg er glad i dere alle sammen:-)

Og det har betydd enormt mye for meg å få lov å komme inn hit med både glede og sorg:-)

Det er så godt å kjenne empatien, varmen og omsorgen som florerer så fint her inne, egoismen er et ukjent begrep (den negative formen) og det er godt å dele:-)

Skrevet

Jeg er og så takknemlig for at jeg har truffet dere her inne, på nett og til og med i virkeligheten.

Så tusen takk, er godt i titte inn her=D

Skrevet

Takk til deg og. Syns det er godt å ha denne plassen, og har blitt `kjent` med mange her inne ,sjølv om eg kunne møtt dei fleste på gata uten å vite kven det var... (utenom attpåklatten og fru<3 som eg er så heldi å ha møtt)

Håper på å få treffe fleire etter kvart, av alle dokke supre modne dibbevenner!

Skrevet

Takk selv:-) Du er også en utrolig flott dame. Som ofte kommer med flotte og kloke råd til modne mødre i nød.

Klem til deg

Skrevet

Koselig med hilsen fra Thailand. Den varmde:-). Flott at også dere hadde en flott tur.

Vi har allerede begynnt å spare til en ny tur neste år, sammen med mormor og morfar. Morfar ble et nytt menneske der nede uten plager og vondter. Mormor ønsker og ha med oss som trygghet, hvis noen skjer med dem. Det sier vi ikke nei takk til:-). Men neste år så blir det nok bare Thyra av alle barn som blir med. Grunnet pengesekken og skoler. Da blir det en ferie på tre uker. Det er helt sikkert:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...