Gjest Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 noen sa du hadde denne sacco sekk stolen fra Kaloo. Tenkte og kjøpe denne rosa kaninen til jenten min til 1 årsdagen. Er det noe å ha? Kan de sitte støtt i den? Hvor lenge tror du den kan brukes? Tusen takk hvis du gidd ta deg tid!
Gjest Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 Hei takk for svar... Jeg går og venter på at de skal få den inn i butikken, men tar sin tid. ( er det kanskje leverandøren som er tom da?) Hvilken butikk har dere? Nettside til den? Jeg bor i Bergen
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 Ja jeg er interessert hvis den fortsatt er til salgs... Utrolig mye fint i butikken din forresten
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 Okidoki...takk for det! Vet du hva frakt det blir eventuelt? Om den nye er finere blir det sikkert billigere for meg å kjøpe den her..
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 Okidoki...takk for det! Vet du hva frakten hadde blitt eventuelt? Hvis den nye er finere så er det sikkert billigere for meg å kjøpe den her..
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #7 Skrevet 19. mars 2007 Okidoki...takk for det! Vet du hva frakten hadde kommet på eventuelt? Hvis den nye er finere så blir det gjerne billigere for meg å kjøpe den her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå