Gå til innhold

Teutonia Mistral eller Teutonia Spirit S3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er fremdeles i tvil om vi skal ha trehjuling eller firhjuling. Men er ganske sikre på Teutonia.

Noen som har noen erfaringer og tips?

Noen som forresten vet hvor man kan få disse billigere enn i butikk, siden de jo er ganske så dyre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo an på hva den skal brukes til..! Vi hadde Mistral og var superfornøyd (men solgte den pga mye bæring og da ble den for tung) med den..! En stor fordel at man kan velge å ha lufthjul på den, det er et absolutt must på en firehjuling synes jeg! Men Spirit s3 er jo en utrolig god vogn, god å trille, stabil og solid, vendbar sittedel og en utrolig stor og lun kalesje. Så du må nesten bare bestemme deg for om du vil ha svingbart hjul eller ikke..!

Billigst: www.pingpong-online.com (men lang ventetid, så bestill i god tid!)

Skrevet

Fordel med Mistral fremfor Spirit: Lufthjul, veldig stabil! (har en treåring som står på ståbrett bak vogna og henger i styret på både den ene og andre siden, denne vogna velter aldri..., vendbart styre, god demping. Mistralen er nok best i ulent terreng, snø og is, mens Spiriten er fin på asfalt og shopping. Jeg liker Mistralen best (triller mest utendørs på all slags underlag og føre.)

Skrevet

NB; Rita Holm (lilleprinsen.no og finn.no) selger nye Mistraler billig. Jeg har vogn fra henne.

Skrevet

Enig med mammamia, du må finne ut om du vil ha 3-hjuling eller 4-hjuling.

Jeg har en Mistral(05) og en S3(06) og det er jo ganske stor forskjell å trille disse to da.

Mistralen brukes bare som sovevogn, og det er jo en super og stabil vogn. Den blir flatere sammenlagt enn det S3 blir.

Da vi kjøpte den etter å ha trillet rundt på en Emmaljunga Duo Edge var jo Mistralen supernett og snerten.

Men etter at jeg fikk S3 er det umulig å trille Mistralen syns jeg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...