Anonym bruker Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 førs så skulle vi gå en liten tur.. jeg gledet meg til å komme ut og hun skulle sove.. men det endte med en 45 min tur der hun HYLTE hele veien.... men smilte som bare det når jeg tok henne opp når vi kom inn nå skulle jeg legge henne.og hva gjør hun da..jo hun HYLER som besatt..hun sov i det jeg gikk ut av rommet..og i det jeg hadde kommet på stuen så HYLTE hun.. ligger der med øynene i gjen for hun er dautrøtt... eller no er det blitt stille.. sovnet etter noen min.. men bortsett fra det er hun jo helt hærlig..
Sessa ruger igjen... Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 å, jeg skjønner så godt hva du mener!!!! Jeg kapitulerte i sted og lot henne sovne på armen min for hun gråt når jeg la henne ned, roet seg og sovnet med en gang når jeg tok henne opp. Hun var søple trøtt. Av og til gjør disse barna oss helt sprø!!!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 18. mars 2007 #3 Skrevet 18. mars 2007 Hahaha.. "Gleder" meg til lillesnuppa blir større og skal vise litt vilje hun også : ) De er jo så gode, men guuuuud så utrolig sinte og rasende man kan bli.. !!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2007 #4 Skrevet 18. mars 2007 hehe.. ja hun er så vanvittig sta at det er helt utrolig... da jeg skulle ta på pysjen etter at hun hadde badet så beit hun meg i hånden to ganger..første gangen sa jeg nei, så fortsatte jeg..så beit hun til en gang til..og da sa jeg høyt NEI har ikke lov... (hun biter så hardt at jeg får merke) og tar bort hånden min..da blir hun rasende fordi hun ikke fikk lov å bite flere ganger... men men.. er jo morsomt og da... spesielt når jeg tar henne vekk fra katten f.eks sånn at han skal få fred... så kryper hun bort igjen.. så tar jeg henne vekk og hun ser stygt på meg så kryper hun tilbake igjen..
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 18. mars 2007 #5 Skrevet 18. mars 2007 Ler meg skakk her : ) Ser det sååå for meg. Vi har ei lita tøtta som sikkert blir like bestemt.. Biter deg og greier : )
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2007 #6 Skrevet 18. mars 2007 hehe. pappaen sier alltid at hun har mitt temerament..hehe..men mesteparten av tiden er hun jo veldig snill og grei da..
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 18. mars 2007 #7 Skrevet 18. mars 2007 Noe som har fungert for MEG og Daniel er at hver gang har gråter så tar jeg fra han smokka i 5-10 sekunder. Alle gangene gråter han heller ikke når jeg først har kommet inn på rommet, så da tar jeg fra han smokken og venter til han begynner å grine (ikke sutre vel og merke) og gir den til han igjen. Jeg hadde aldri trodd det, men nå går jeg fra han på rommet mens han ligger våken. Han sovner selv, og siste gangen han gjorde det var da han var 7mnd. Nå er han 14.5mnd. Og dette har han gjort i 4dager nå! DEILIG! Viktig å finnne sine egne metoder på dette me søvn. Jeg skjønner deg godt HI. Fra Daniel var 7mnd til han var 4dager unna ett år, så sov jeg mellom 5min til 2timer om nettene. Han var mye syk, vi kom ut av rutinene. Fikk dårlige rutiner ve bruk av flaske om natta (jeg var så utmattet at jeg bare laga flaske til han for å få sove selv). I desember var han 11mnd, men jeg bestemte meg fo rå vente til etter nyttårsaftenen me å gjøre noe, ville ikke at nyttårsaftenen skulle ødelegge noe. Og jeg er GODT fornøyd me at jeg bare har brukt 2mnd på å klare dette!! I tillegg har vi vært på ferie også, og da ville jeg ikke jobbe me å kutte ut flaske og slikt, siden vi da tross alt var på ferie! Er bare en uke siden vi kom hjem, og nå har jeg kveldene for meg selv, og natta sover jeg! DEILIG!!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2007 #8 Skrevet 18. mars 2007 problemet er bare det at hun ikke gidder ta smokk...;( men det går veldig greit til vanlig.. sovner på noen min.... veldig greit..brukte skrikekuren og etter noen dager sovnet hun greit på kvelden..men hun våkner noen ganger for å få mat enda da.. men men..får gå det og
Gjest Skrevet 18. mars 2007 #9 Skrevet 18. mars 2007 Ja herregud de kan jo være så sta noen ganger de små at man bare har lyst til å fly på veggen hehe Jeg bare lar henne stå å skrike litt når hun er sånn jeg, legger seg ned å sovner til slutt. Hører jo at det bare er sinna skrik hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå