Gå til innhold

Nå har jeg sendt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gubben, babyen og valpen ut på trilletur. Deilig med litt ro i huset = ) Nå skal det dibbes.. !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hørtes deilig ut det =)

jeg er hjemme alene i helgen, men pjokken er nå lagt. Hører han ligger og lager litt godlyder.... Deilig å dibbe når han ikke er rundt!!!!

Hurra for litt fritid =)

Skrevet

så seint? har ikke babyen lagt seg?

Skrevet

Nei.. hun er ikke 4 mnd ennå og legger seg for natten rundt halv ti : )

Skrevet

så kjekt da.. min lille prinsesse ligger å sover..;) og sambo er på vei ut døren..;) men får snart besøk av en venninne..gleder meg masse..ahr ikke sett henne på lenge...

hvordan er det med en baby og valp da? det må vel være litt av en jobb? min søster har en valp no og det er noe herk når han og datteren min skal være i samme rom... for han løper og herjer rundt..så hun får ikke gått rundt på gulve tsom hun vil.. men heldigvs så har de et sånt reisebur som vi kan ta han inni av og til..;)

Skrevet

Jo det er jo litt av ett sirkus da : ) Men det går egentlig fint, må jo passe på når hun er på gulvet, men hun kommer seg jo ikke rundt ennå så kan jo "stenge av" der hun er foreløpig. Nå har jo jeg gått på kurs med valpen og føler at jeg begynner å få litt kontroll på han. Kan også ha han nede for vi har trappeport og han har kurven sin nede under trappa. I tillegg passer jeg min 11 mnd gamle lillebror om dagene så her har vi det travelt ja :) JA TIL FULL BARNEHAGE DEKNING !! = )

Skrevet

oi..må si jeg er imponert..;) en 4 mnd baby og en 11 mnd og en valp..;) du burde få premie du..hihi...

så kjekt med en så liten lillebror da...;) de får nok stor glede av hverandre kan jeg tenke meg..;)

Skrevet

Ja det tror jeg nok at de får :) Det er til tider veldig slitsomt, men så utrooolig koselig : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...