Babykilo Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 Gutten min på snart 10 mnd har hatt en dum dag med noe skriking og veldig vanskelig å få lagt på dagen. Han har i det siste tatt seg til det høyre øret en del, tenkte mer på det i dag. Han klør seg liksom på selve øret, holder i det osv. Det lukter ikke noe og han har ikke feber eller noe. Jeg har ikke noe erfaring med ørebetennelse på meg selv eller andre, så jeg lurer på om det er det? Selv uten feber? Må jeg til legen da i så fall? Takk for hjelp...
cathrine&emma Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 min datter på 13 mnd hadde nettopp ørebennelse for en mnd siden.. ho hadde litt feber med tanke på at ho var forskjølet i tillegg, men ho tok seg veldig til øret, det luktet heller ikke noe fra ho sitt øre.. .. og var ikke helt seg selv ho grein mye og var våken på natta noe ho igrunnen ikke pleier.. så jeg gikk til lege og da fikk jeg antibiotika.. men det du kan gjøre er å ta rundt det øret han tar seg til oxo se om han reagere og gjør han det så er d nok ørebetennelse og da ville jeg har dratt til legen, bedre en gang for mye enn en for lite.. jeg ville nok dratt uansett...
Babykilo Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2007 Takk for svar. Jeg skal se det an i natt og i morgen og prøve å ta rundt det. Håper det bare er han som har oppdaga at han har et øre. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå