Lykketroll med 2 småtroll Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 Alt man lurer på... Småen min vøkser så for tia at det er nifst. Kjøpte 4pysjer til han i forrige uke, i str 62, men jammen var ikke 3 av dem for små. Åsså jeg som hadde vasket de før jeg prøvde... Så nå må jeg pakke dem vekk og kjøpe i str 68. Bruker dere med eller uten bein? Det er deilig med bein tenker jeg, men de holder jo endel lenger uten...
Babykilo Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 Synes det er greit uten egentlig, men gutten min er snart 10 mnd og bruker str 80. Nå som det begynner å bli mildere trenger de neppe heldekkende.
Mayken Skrevet 18. mars 2007 #3 Skrevet 18. mars 2007 synes det er best uten bein jeg. Snuppa ligger så urolig at hun får føttene inn i pysjen og da klarer hun ikke rett ut beina igjen og begynner å protestere. En natt hadde hun klart å få begge føttene inn i samme fot, dette til tross for sokker utenpå. Disse sparker hun bare av seg. synes derfor det er best med pysj uten ben og strømper på innsiden. De klarer hun ikke sparke av seg
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2007 #4 Skrevet 18. mars 2007 Et annet tips er å kjøpe str 74 istedet! Pysjene blir liksom ikke for store. Da mini ble født brukte vi vanligvis 56, men hadde også på han pysjer i 62 og 68! Synes det er rare str på pysjene faktisk, de er jo for små nesten når man skifter str, så det er min erfaring! Synes for øvrig det er best uten bein, for da passer de lengre! Og før.. Bare ta litt av bena på pysjen i sokken. =)
Sessa ruger igjen... Skrevet 18. mars 2007 #5 Skrevet 18. mars 2007 Jeg ungår pysj men bein pga to ting: 1: Lett å sparke seg inn i pysjen når det er bein på 2: Vokser fortere ut av disse pysjene. Når de er uten bein er det bare lengden på overkroppen det kommer an på, og der er de gjerne romsligere enn i beina.
♥Tiny Skrevet 18. mars 2007 #6 Skrevet 18. mars 2007 Pga superurolig baby har vi konkludert at UTEN bein er det aller beste på vår baby Vi måtte inn 1000 ganger (litt overdrevet) på kvelden bare for å rette beina ut (de satt fast inni pysjen) Også synes jeg at de pysjene med bein var så lange og satt ikke spesielt godt heller.
mai mammaen til to Skrevet 18. mars 2007 #7 Skrevet 18. mars 2007 jeg bruker kun de med bein på..hun sparker av seg sokkene og da blir hun så kald på beina.. hun er 10 mnd og bruker også 80 et tips er å alltid kjøpe pysj i større størelse enn det babyen bruker...
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 18. mars 2007 #8 Skrevet 18. mars 2007 Jeg synes de uten ben er best, passer lengst og slipper at hun tuller seg inn i pysjen. Vi bruker 74 og 80 nå og snuppa er ikke 4 mnd engang. Greit å ha litt gode, romslige pysjer
Gjest Skrevet 18. mars 2007 #9 Skrevet 18. mars 2007 Jeg har brukt med og uten føtter, men syntes den uten er best, selv om man må bruke sokker om natta. Nå har jeg kjøpt Grobag, for hun sparker av seg dyna, så det skal bli spennende å se i natt hvordan hun syntes det er.
Gjest Skrevet 18. mars 2007 #10 Skrevet 18. mars 2007 Vi har kjøpt begge deler men må si jeg klart foretrekker med bein! Synes det er mer praktisk, hun sparker alltid av seg sokkene. Men smart ide å kjøpe de litt store, det har vi også gjort.
♥sjiga♥ Skrevet 18. mars 2007 #11 Skrevet 18. mars 2007 foretrekker med føtter her. han sparker av seg sokkene (selv om vi setter dem litt utenpå pysjbena) eller så får han skikkelige merker av strikken i sokkene. jeg kjøper pysjene helst litt for stort. varer lengre slik. har ikke hatt mer problemer med at han kryper oppi pysjen eller får begge bena i et bein på pysjen noe mer i den ene eller anre pysjen. det skjer i begge.
Bellen^2 Skrevet 18. mars 2007 #12 Skrevet 18. mars 2007 Foretrekker de med bein. Junior mister alltid sokkene sine og blir fort liggende med bare tær. Hvis han har en pysj med bein som er litt for stor pleier jeg å sette på sokker utenpå så sparker han ikke beina inn i pyjamasen.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2007 #13 Skrevet 18. mars 2007 gutten min har så store føtter at de pysjene jeg har kjøpt med bein har jeg måttet hale og dra i etter vaskfra han var bitteliten...Så nå går det kun i uten føtter! (får på sokker hvis det er veldig kaldt da)
adelia*termin 18/10* Skrevet 18. mars 2007 #14 Skrevet 18. mars 2007 Jeg liker best de med bein, lille mann sparker av seg sokkene
ScaryMama Skrevet 18. mars 2007 #15 Skrevet 18. mars 2007 Jeg liker best med bein fordi han drar/sparker av seg sokkene. Men her blir pysjene for korte i livet (får ikke kneppet under bleiene) før de rekker å bli korte i bena.
gutt060606&jente010110 Skrevet 18. mars 2007 #16 Skrevet 18. mars 2007 syns på en måte beggedeler er bra og negativ...viss pysjen er litt for stor så er det best uten ben,for da kan eg brette opp bena, pluss at de varer litt lenger. men er negativt pga han sparker av seg sokkene. di med ben er bra fordi da slipper han jo sokkene,og di sitter bedre. men er pysjen for stor, så klarer han å vikle begge føttene inn i den ene foten...
Harald Ripultfør Skrevet 18. mars 2007 #17 Skrevet 18. mars 2007 syns faktisk det er best med bein, for hun sparker av seg sokkene i søvne!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 18. mars 2007 #18 Skrevet 18. mars 2007 Heisann Påfull )) Jeg foretrekker pysj med bein jeg da, men jenta mi er ikke så lang. Og som OktoberMaya skriver over her, så sparker hun av seg sokker i søvne )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå