Gå til innhold

Har dere forsikret barna deres?? se hit!

Anbefalte innlegg

Skrevet

og isåfall hva dekker en slik forsikring. jeg ønsker å forsikre tulla , men vet ikke om det er "noen vits" ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jo,det er stor vits å gjøre... den dekker ved dødsfall og sykdom.

Skrevet

Jeg vil ha en forsikring som mot at barnet mitt blir skadet, syk eller omkommer. Når de lager en sånn en skal jeg betale alt jeg eier og har.

Skrevet

Da kan du forsikre barnet ditt i Storebrand. Tror barneforsikringen deres dekker det meste...

Skrevet

Jeg har begge mine barn i Storebrand. betaler kr 131 pr barn pr mnd. Mange sier at det er bortkasta da offentlig skal jo bidra. Men av erfaring vet jeg at ting tar tid der. kanskje er det penger ut vinduet, men det er penger jeg gledelig kaster ut vinduet. Jeg ønsker å helgradere, slik at jeg vet at de får den hjelpen de trenger, at noen gjør noe ihvertfall

Skrevet

vi har superforsirking i if. men utbetaling ved dødsfall er jo bare for å dekke begravelse (ca 50tusen i de fleste selskaper) det som er viktig å se på er månedlig uføreutbetaling før og etter 18 år og penger til å evt bygge om huset. og penger (dagpenger og behandlingstgifter) ved sykdom. jeg tror vår koster ca 1300 i året.

Skrevet

sstorebrand dekker alt dette

Skrevet

Det er viktig at forsikringen dekker MEDISINSK INVALIDITET...Se etter det begrepet i forsikringen:-)

Skrevet

eg har gruppelivsforskring gjennom jobben dekker heile familien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...