Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten er 9 mnd til uka og jeg har pådratt meg nyrebekkenbetennelse.Må sannsynligvis få en antibiotika som ikke går med amming, jeg har prøvd dem som brukes til ammende og det funker ikke. Dessuten har jeg tidvis vært plaget med bekkenløsning+at jeg vil ned i vekt. Så samlet sett føler jeg at det er nok nå. Tror jeg kommer til å savne amminga. Det kjennes tungt å slutte nå, siden planen var å amme til han ble 1 år. Samtidig gleder jeg meg til å bli min egen igjen - og ikke minst bli litt freshere og slankere. Derfor har jeg bestemt meg for å slutte i løpet av uka som kommer.

Følte bare behov for å si det, og mottar gjerne noen støttende ord

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det er slik du har det og han er så stor - så vil det bare være en befrielse. Så flink du har vært så har ammet så lenge :o)

Kanskje på tide å pleie deg selv nå - bli bedre og få det bra med deg selv med tanke på slanking. Gleder meg til det selv.

Du har gjort en bra innsats :o)

Skrevet

Du har min fulle støtte og forståelse :) Lykke til!!!

Skrevet

Skjønner jo at du er litt lei deg eller vemodig, men du har jo ammet ganske så lenge og gjort en super innsats for gutten din!

Håper du blir fort frisk an nyrebekkenbetennelsen, det er forferdelig vondt..Lykke til!

Hvis du trenger råd og tips for ammeavvenning, kan du jo sveipe innom www.ammehjelpen.no

Skrevet

Takk for alle støttende svar!HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...