Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 Vi må ta den nattavenninga med museskritt for hun slo seg fullstendig vrang. så lurte jeg på om det vil vær bedre å gi henne MME på natta istedet for pupp ? Til å begynne med liksom? Kansje det ikke vil være like kos å våkne til mme etterhvert? For det er jo kosen hun våkner til.... Vi har prøvd å nattavenne henne, men hun roa seg ikke i det hele tatt med vann. Hva syns dere ?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 Hvor gammel er hun? Gutten min har ikke trengt nattavenning heldigvis, fordi han har regulert det sjøl. Fra 8 mnd fikk han bare pupp før jeg la meg og nå ingenting på natta. Det kan også gå seg til selv! Men hvis dere er veldig slitne skjønner jeg godt at dere vil avvenne.
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2007 Ja vi har prøvd å avvenne helt, men det gikk ikke... Hun er 8 mnd å vi har så lyst å sove rundt !
ukjent Skrevet 18. mars 2007 #4 Skrevet 18. mars 2007 Skjønner. Funker det eks om du ammer henne før du legger deg?Eller våkner hun fremdeles på natta da?
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2007 Våkner fremdeles på natta... med 2-3 timers mellomrom. derfor jeg tenkte det kansje ville funke med kun mme noen netter, at det ikke vil være like koselig å våkne til ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå