Gå til innhold

Moderator Hannah


lilja70

Anbefalte innlegg

Jeg ser at du svarer Angelica og Dr.Yppert i tråden under, men du ignorerer elegant mitt spørsmål; skal de anonyme få lov til å ture fram uten at man forsvarer seg???

 

Skal dere slette tråder, får dere i allefall slette hele trådene, ikke bare svar fra enkeltnick, og la hetsen fra anonyme bli stående. Det mener jeg virkelig.

 

Jeg har sendt mail om innlegg som bør slettes de gangene det har vært hets på navn irl, men om vi skulle sende linker til alle de gangene nick blir hetset på kranglesiden, ville det nok blitt minst to per dag, per profilert bruker. Personlig foretrekker jeg å forsvare meg selv, i den grad det lar seg gjøre, når dere sletter enkeltinnlegg i hetsetråder. Dere bør forstå at dette virker ekstra provoserende, først blir man mobbet av anonyme, og jeg jobber med mobbing til daglig, jeg vet hva jeg snakker om, så blir man jammen mobbet av moderatorene også. Dette er ikke greit!!!

 

Jeg sendte link til denne tråden lenger nede, men tror ikke du har lest den: http://www.dinbaby.com/forum/thread/8670880

 

Dessuten kan du jo lese denne også, og kanskje få et inntrykk av hvordan hverdagen på krangle er: http://www.dinbaby.com/forum/thread/8670880 Jeg har ingen behov for å forsvare min IQ eller utdannelsesnivå for disse anonyme, og mesteparten av tiden klarer vi oss utmerket godt ved å bare ignorere dem.

 

-Eller dere kan kanskje bruke søkefunksjonen og søke på et tilfeldig valgt nick; mitt, sug lut, ->>-, angelica, råddårevva, marisol...

 

Jeg mener virkelig at dere ville måtte slette minst to innlegg per dag på hver av oss om dere virkelig står fast ved at vi må sende link til hvert eneste hetseinnlegg.

 

For øvrig er jeg veldig skuffet over at dere ikke tar noen form for selvkritikk for at dere bygger oppunder denne mobbekulturen!!! -Virkelig.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråder som primært inneholder hetsing/mobbing, slettes stort sett alltid i sin helhet.

 

(Derimot hender det at enkeltbrukere som lager mye trøbbel vil oppleve å få alle de innlegg vedkommende har skrevet den senere tid slettet, og i såfall slettes også enkeltstående innlegg. Hvis man ikke vil følge normale "spilleregler" for deltagelse, kan man heller ikke forvente at vi bruker tid på å finlese innlegg. Vi har mulighet til å slette mange innlegg fra en bruker ved ett tastetrykk - og denne muligheten benytter vi oss av fra tid til annen.)

 

Skjønner ikke påstanden din om at man blir mobbet av moderator ?

 

Jeg har lest linken du oppgir adressen til (såvidt jeg kan se oppgir du samme linken begge ganger?).

 

Forstår heller ikke hva du mener med at vi "bygger oppunder denne mobbekulturen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker at moderator her kan avise dette med en gang og er veldig sikker at både lilja og Yppert tar det helt greit at moderator forteller denne NN som er totalt opphengt, ikke første gang vi hører at vi endten har 3 kant, gifte eller er den samme.

 

Ang det at han henger ut visse, hvor mange ganger har ikke NN hengt ut andre som f.eks Riga? Linda,Marisol, HVOR mange innlegg henviser NN til min JOBB ?

DET er ikke få????

Hvor mange innlegg til skal NN legge ut før de går lei om akkurat dette????

Det værste er at dere NN kan alle si det var ikke meg, for hvor er forskjellen på NN og NN?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ingen grunn til å anta at dette er samme person. Men på nettet er jo det meste mulig.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er vel å skille NN fra en annen NN. At jeg jobber i et tattoo magazine er fakta men at du vil tro meg eller ei er helt uvesentlig for meg. Send meg en post så skal du få alle opplysninger du trenger for å finne det ut og dette er ikke første gang jeg sier det. Har jeg fått noe post nei....

Jeg legger heller ikke ut link her hvor NN får tak i den for å bruke mot meg og det regner jeg med at du forstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du hva, moderator, du skuffer!

 

Jeg beklager at jeg la ut den samme tråden to ganger, den jeg mente å legge ut, var denne: http://www.dinbaby.com/forum/thread/8676461

 

-Jeg håper jeg har lagt ut den riktige denne gangen, vi har tross alt bare "døde" linker, her inne. Jeg er ikke så fryktelig flink på data. -Men jeg kan en del om mobbekulturer.

 

 

For øvrig, kan du, som moderator, utmerket godt sjekke min e-postadresse, opp mot mitt navn, irl, og for eksempel finne ut hvor i landet jeg bor, og at dr.Yppert, Angelica og jeg bor i tre forskjellige landsdeler. (Jeg er ikke 100% sikker på Angelica, men jeg vet hvilken by Dr.Yppert bor i). At du likevel antyder at det er mulig at vi er samme person, se, det bare støtter mitt poeng, som følger:

 

Det jeg mener med at dere nører oppunder mobbing av personer på nick, er at dere sletter innlegg hvor han forsvarer seg mot personhets, uten å slette personhetsen. Da ser det unektelig ut som om dere støtter nevnte hets.

 

 

Hittil har jeg bare spøket med å lage et alternativt forum for oss som bare er ute etter friske diskusjoner, men nå begynner jeg virkelig å lure, det får da være måte på. Ikke at jeg tror, et eneste sekund, at det spiller rolle for dere, om vi skal tro kalkulator-dingsen oppe i hjørnet, er her bortimot to og et halvt tusen påloggede.

 

-Men JEG savner disse to som har trukket seg tilbake på grunn av hets, jeg snakker da om de som brukte nickene Wildchild (m.m.) og Mutya/Fjerten/Linda/Marisol. -Og jeg er nok ikke den eneste.

 

Mobbing på internett er vel uansett ikke det dere ønsker å bygge oppunder, er det det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så her kan anonyme få boltre seg i hets, uten at jeg kan forsvare meg!! Hva med å ta denne personen som har skrevet innlegg over her? Jeg er faktisk 4-barnsfar og bor i Trondheim. Av hensyn til min og mine barns sikkerhet så har jeg valgt å IKKE legge inn personlige ting som bilder og navn, som mest sannsynlig ville blitt et rent offringsrituale til anonyme hetsere på kranglesiden. Det er helt utrolig hvordan den/disse anonyme har trakkasert, mobbet og hetset personer som har lagt ut familiebilder og opplysninger om seg selv inne på kranglesiden. Jeg er ekte og trenger ikke å være anonym, men å legge ut personlige opplysninger inne på Dib, så lenge dere UKRITISK lar anonyme få ture løs som de selv vil er galskap etter min mening. Og jeg vil faktisk ikke anbefale en eneste person legge ut opplysninger om seg selv eller sin familie. Er dette for å ha flest mulig medlemmer og vise til eventuelle annonsører? unnskyld at jeg spør, men noe er i alle fall galt ettersom denne gruppen faktisk er like ille som da jeg kom inn her for snart 1 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kreemt.. tok litt tid å skrive innlegget, men er glad dere har visket bort anonym sine svar angående meg:-) Det betyr ikke at diskusjonene er over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Av hensyn til min og mine barns sikkerhet".

 

Det er nok STORE sjanser for at noen av de nybakte, ammende småbarnsmødrene kommer og tar deg, Yppert.

 

Du er lite paranoid.

 

Hvis du ikke trives på sidene kan du vel slutte å bruke dem? Mange som hadde blitt glad om du forsvant. Du er jo den som stikker hodet desidert mest frem på kranglesiden - da kan du ikke bli overrasket over at noen kritiserer deg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prater om de mødrene som har forsvunnet fra dib, som dere anonyme har hetset med å plukke ut familiefoto, beskrevet ungene på en "syk" måte som omhandler alvorlig hets. Dersom du anonym forsvarer disse anonyme innleggen så forteller det litt om deg selv. Ellers så er det ikke bare kranglesiden som er problemet, men anonyme henter tråder fra andre forum, for å legge dem ut på kranglesiden og da er hensikten med sikkerhet rundt familien brutt på alle tenkelige måter. Jeg kan ikke legge ut bilder av meg selv eller mine unger, med den syke hetsen som foregår der inne. Er ikke redd for småbarnsmødre, men utsetter ikke mine unger for anonym trakkasering inne på det jeg trodde var et seriøst foreldreforum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du føler at du selv bidrar til å skape et seriøst foreldreforum, yppert?

 

Merkelig hvorfor du da er blant dem som moderator får mest klager på.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er han det. -Men det er bare fordi han og en del av oss andre hittil har valgt å heve oss over direkte angrep på nick, på tross av at det er nettopp DET som ikke er tillatt, om man skal tro underteksten til krangleforumet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...