milk Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 Hei! Håper noen kan gi meg et svar på dette! På ettermiddag/kveld har jeg inntrykk av av snuppa blir litt grinete når hun spiser, akkurat som om at hun ikke får nok. Trodde jo at hvis hun ikke fikk nok mat om kvelden, at hun ville våkne flere ganger per natt, men...? Hun har toppen våknet en gang per natt i det siste, eller ikke i det hele tatt. Har aldri hatt porblemer med å si ifra når hun er sulten akkurat;), så kan ikke være det heller. Hun er fire og en halv mnd. Takk og takk for alle svar:)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2007 #3 Skrevet 18. mars 2007 De kan ofte være grinete på kvelden uten at det er noe spesielt. Det er fortsatt vanlig med luft i magen. Mot det kan du prøve et par skjer Fennikelte(avkjølt). Siden hun våkner så sjelden om natta, tror jeg ikke det er for lite melk. Hvis vektoppgangen er bra, trenger du ikke bekymre deg. Kanskje hun er moden for litt fast føde? Gutten min har fått siden han var 4mnd. Anbefalingen er 6mnd, men mange barn har behov for fast føde før det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå