Gå til innhold

Er det ikke lov å linke til andre nettsteder lenger?


Økologisk_knekkebrød

Anbefalte innlegg

Hadde gitt et tips i går om hvor et annet medlem kunne finne mer informasjon om bæring, men det var tydeligvis ikke lov siden innlegget i dag er borte.. Men hvorfor er det plutselig ikke lov å linke til andre nettsteder? Hadde skjønt det om det var et konkurrerende nettsted jeg linket til, eller om det var noe jeg ville tjene på, men det er det jo ikke.

 

(Det står ingenting i betingelsene for bruk av BiM at man ikke har lov til å linke til andre nettsteder.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke lov å drive produktreklame her, men det innebærer ikke noe totalforbud mot å linke til andre nettsteder. Vi sletter dersom vi ser at noen legger ut mange innlegg hvor det reklameres for produkter - ofte er dette reklame for egen virksomhet, noe som naturlig nok ikke er tillatt.

 

Jeg er usikker på hvilket innlegg du sikter til, kan ikke huske å ha slettet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.barnimagen.com/forum/thread/8667675

 

Jeg tjener ikke noe som helst på det, vil bare at andre kan få vite at det finnes alternativer til bæreselen fra BabyBjørn, siden alternativene er bedre for ryggen og hoftene til babyene.

 

Siden temaet babybæring er altfor omfattende til å svare med ett enkelt innlegg tipset jeg om hvor hun kunne finne mer informasjon. Og også pga at jeg selv er "nybegynner" og ikke får noen egen erfaring før babyen min kommer i mai.

 

Jeg svarte også at jeg skal bruke Moby D, som er et elastisk sjal. BabyBjørn nevnes jo støtt og stadig, så det er vel ikke noe værre å nevne andre alternativer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, det var visst postet to tråder med samme hovedinnlegg, fant igjen innlegget mitt nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...