Anonym bruker Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 Barna våre og vi foreldre har fått påspandert en halv sydentur!!!!! luksus for oss som aldri har reist før. Problemet er at jeg får kronisk dødsagst bare ved tanken av å fly! Noen som kan gi meg noen tips eller beroligende ord slik at jeg ikke ødelegger turen for de andre?
Brava Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 Det jeg kommer på er følgenede: -det finnes selvhjelpsbøker om hvordan takle flyskrekk -det finnes flyskrekk- kurs. -ta kontakt med legen din så kan du få utskrevet valium (beroligende) -si ifra til kabinpersonalet når du kommer om bord i flyet om at du er flyredd og de vil ta ekstra vare på deg Håper du orker å reise. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2007 #3 Skrevet 18. mars 2007 takk for svar! tenkte på valium, men så ammer jeg... hm kanskje d kurset ikke var så dumt.
ei prinsesse og en prins Skrevet 18. mars 2007 #4 Skrevet 18. mars 2007 Hei du:) Du kan bruke sobril selv om du ammer.. Hvis det kun er en gang i blandt.. Men uansett LYKKE TIL!! Har plagdes med det selv...
komplett familie Skrevet 18. mars 2007 #5 Skrevet 18. mars 2007 støtter meg til det brava skrev. Prøv også å ha en positiv holdning og tenk på det positive du vil oppleve når du lander. Snakk også seriøst med mannen din slik at du vet at han vet hvordan du har det!!!! håper virkelig at du kommer deg gjennom det se på Mette Marit - hun klarte det!!!! lykke til
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2007 #6 Skrevet 18. mars 2007 Jeg har flySKREKK av aller høyeste grad, det kan jeg forsikre deg om. Jeg reiste til syden med min 8 mnd gamle datter i fjor. Tenkte at nå skremmer jeg vel livskiten ut av henne. Jeg har både grått og hyperventilert på tidligere flyreiser. Men det jeg kan si er at det gikk sååååå bra. Og grunnen til det er det at jeg hadde datteren min i fanget mitt tur retur med flyet. Det tok all min oppmerksomhet, jeg ammet henne, ga henne annen mat og drikke, bysset henne og tullet henne inn i pledd, lekte med henne og ja du vet hva en må bruke tiden til. Så turen fløy bokstavelig talt av sted, uten noen form for hysteri eller utagering! Har du ett av barna i fanget eller ved siden av deg, ja da er du engasjert. Da glemmer du det dere driver med, og du vet at hvis du skaper deg så kan du risikere å skade barna dine mentalt i forbindelse med fly/trange rom osv. Vi mødre er skapt slik at vi vil stort sett barna våre sitt beste, dermed verner vi dem også mot våre egne problemer, også i fly! God tur!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2007 #7 Skrevet 18. mars 2007 Hva er en halv sydentur? Halvveis til syden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå