Nesly Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 griner MYE??? Det er jo nesten 90% av tiden han er våken det er snakk om jo... Griner også til tross fot fått mat, varm, tørr bleie, osv... Når stopper dett tro...hvordan er deres små på ca samme alder..
Gjest Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 Snuppa mi gråt ikke annet enn når hun var sulten. Men det kan jo være en grunn til at han gråter. Kan jo være mange ting som gjør det, men bare det ikke er kolikk så. Vet om ei som trodde at gutten hennes hadde kolikk, og begynte å gå til kiropraktor, men så viste det seg til slutt at han bare fikk for lite mat...altså aldri var ordentlig mett. Prøv å pump deg og gi han flaske en gang,så ser du hvor mye du har i puppene samt hvor mye han faktisk spiser. Det er også greit å begynne å venne dem til flaske så tidlig, for da slipper man det problemet om man skal bort en gang. Jeg begynte med flaske da snuppa var 3 uker, og det er jeg glad for. Lykke til!
Nesly Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2007 Har nok nok mat, han veide 6 kg på 6 ukers kontrollen.. Har masse når jeg pumper meg, tar 5 min å pumpe 100ml....
Gjest Skrevet 18. mars 2007 #4 Skrevet 18. mars 2007 Da ville jeg snakket med helsestasjonen kanskje..
Gjest Skrevet 18. mars 2007 #5 Skrevet 18. mars 2007 Min grein myyye. Begynte på miniform før hvert måltid, drypper de på sutten. Først ti dråper, men han var ikke helt fornøyd fortsatt. Med 15 dråper er han skikkelig glad hele tiden, ingen smerter i magen lenger (som dette mest sannsynlig var). Han får kun på dagen, ikke før nattmåltidene. Han er en helt annen nå, bare smiler og er fornøyd hele tiden. De anbefalte den på helsestasjonen, og de har den uten resept på apoteket. Nå kommer det skikkelig mandige raper når jeg tar han opp på skuldra etter amminga ;o) Han har det bedre, og jeg har det bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå