Gå til innhold

Ekkel lukt - noen andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at jeg lukter ekkelt nedentil hele tiden. Dusjer flere ganger om dagen, men syns ikke det hjelper. Har ingen kløe eller andre plager. Noen som har det slik og event kan komme med råd???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også *føler* at det lukter ille av meg hele tiden.. Men så har jeg fått en voldsom sporhundnese og da.. Og sambo mener hardnakket at det IKKE lukter noe som helst vondt av meg..

Tror forresten ikke det hjelper noe å vaske deg ofte, da tørker man bare ut de naturlige bakteriene og opplegget som skal være der. Og dermed øker man sjansen for å få sopp og andre ekle ting. Bare et tips =)

Vet ikke hva man kan gjøre jeg, annet enn å ha god hygiene, skifte undertøy ofte, evt bruke truseinnlegg etc...

Frustrerende er det, absolutt..

Skrevet

Prøv med melkesyrekapsler til å "stikke opp i " vagina. Jeg hadde også fryktelig ekkel lukt av utfloden til å begynne med, og jeg fikk råd av JM om å prøve det. Det er ikke skadelig, og jeg ble god. Har ikke vært plaget siden. Verdt et forsøk. :) Lykke til!

Skrevet

Æ har å hatt ekkel lukt nedente...Prøvd Ecovag - kapsler som æ putta oppi nednte, å da kom lukta bort.. Men d itj æ likt m dæm va at d kom ut "tablett-gørr" på trusa...Villa heller prøvd m Lactal, som e flytende. D e en slags tube som du sprute oppi nedente...

Lykke t da:)

Skrevet

Er det fiskeaktig lukt? Kan jo også være bakteriell vaginose. Det bør du i såfall få sjekka og behandlet. Er en stikkpillekur med antibiotika over tre dager. Trygt å ta etter uke 12.

Skrevet

Det e hvertfall ikke bra å dusje å vaske sæ nedentil flere ganga om dagen...

Skrevet

eg har ikkje blitt plaga med det nå i svangerskapet men før var det virkelig plagsomt.da brukte eg Laktal som du får kjøpt på apoteket og det hjalp med ein gang.er litt i tvil om du kan bruke det i svangerskapet men det kan du sjekke ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...