Gå til innhold

Mulig dette er et dumt spm...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hva er egentlig hensikten med sengekant til sprinkelsenga??? Er det for at det skal bli lunere for baby`n??? Jeg bare lurer på om det strengt tatt er nødvendig å kjøpe det...???

Noen som har erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vell for å få d lunere ja.åsså så di ikke skal sette armer og ben fast når de er veldig små og dunke hode mye...

jeg hadde d til 1 mann og velger å ha d denne gangen oxo..for 1 mann var proppell å lå bestandig på tvers i senga.. merket at han sov mye roligere når kanten var der.. er vell kansje noe med tryggheten oxo..

kansje et dumt svar,men vet ikke helt hvorfor d er nødvendig me kant.er vell mer opp til vær enkelt om de velger å bruke d eller ikke:)

ha en super søndag videre:)

Skrevet

synes ikke det var et dumt svar, jeg=) Er greit å få input fra andre som har erfaring på feltet=D Da settes sengekant opp på ønskelista!

Ha en flott søndag videre du å=D

Skrevet

For at bebisen skal slippe å stange hodet i de harde tresprinklene vel... :) Og for å ikke sette fast armer og bein samme sted... Og for at ikke smokken skal falle på gulvet og forsvinne midt på natta :) Og akkurat d siste der er veldig greit altså!

Skrevet

Nå ser jeg HVERTFALL hensikten=P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...