Anonym bruker Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 hei vi vurderer å reise til syden, men jeg er så skeptisk pga jeg har masse strekkmerker på magen.... Er det liksom greit å gå rundt å vise strekkmerker eller blir man beglodd da? eller bør jeg gå med singlet hele tiden?? Hva gjør dere?
vårspiren Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 Vi reiser til Gran Canaria til tirsdag, og jeg skal garantert på stranda! Jeg kommer nok allikevel ikke til å sprade rundt og vise meg fram akkurat, men kompleksene for strekkmerkene (har ikke sååå mange) legger jeg igjen hjemme. På ferie skal jeg slappe av i solen og bade, og hvis noen føler seg støtt av noen strekkmerker får det være deres problem tenker jeg. Det er jo helt normalt å få det når man har vært gravid. Jeg synes du skal reise til syden, og ikke bekymre deg for hva folk tenker om strekkmerkene dine. Jeg tror ikke folk flest bryr seg så mye om å kikke på disse merkene, nettopp fordi det ikke er et uvanlig syn på stranda. Ingen kan jo hjelpe for at de har strekkmerker. Men et tips kan være å ta solarium et par ganger i forveien, slik at merkene blekner litt først.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2007 #3 Skrevet 18. mars 2007 uff ja, skal til sydens land å rike i sommer vi også... gruer meg, selv om jeg egentlig har berget bra... men men får vel bite i meg det noe skrukkete navle hysteriet mitt.
firemerkersmør Skrevet 18. mars 2007 #4 Skrevet 18. mars 2007 Det driter jeg i!!!!! Paser på å ta bilder som ikke er for avslørende. Er jo bare meg og mannen min, og han vet hvor skrukkete magen min er :-(
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2007 #5 Skrevet 18. mars 2007 ja, skal ta litt solarium i forveien.... fint om de hadde bleknet litt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå