2_TETTE Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 Lille prinsessa mi kom 5.mars. Storebror er 18 mnd i dag... Så da hører vi jo til her. Litt lite liv her men, kanskje vi kan snu på det???
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 Hei, og velkommen =) Melder meg inn jeg og Har gutt født i mars 05, og jente født i oktober 06, så er 19mnd mellom!
Travelmor Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 Gratulerer med prinsessa! Det blir nok kjekt for storebror. Jeg bare svippa innom her. Jeg har to tette og veldig travle jenter på 3 og 4 1/2 år. Skal ikke skremme deg. Har hørt at det er normalt at søsken krangler hvert 15 minutt om noe av han pedagogen på TV2 frokost TV. Det går ikke fullt så lang tid før mine krangler, kanskje hvert 3 minutt.. Det føles i alle fall slik. Heldigvis er de verdens skjønneste. Det hjelper da litt:-)
2_TETTE Skrevet 2. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2007 det blir joveldig likt som meg.... gøy med en av hver ikke sant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå