Snupi27 Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 jeg er i uke 21, og har lest uke for uke at det er normalt å ha kynnere osv.. spes for de som er 2.gangs fødene..(nå er jeg 1.gangs) men jeg har kynnere og syns det er litt ekkelt.. jordmor sa jeg burde ta det med ro så det ikke ble satt i gang veer oxo.. burde man egentlig sykemelde seg eller jobbe videre? jeg jobber i barnehage på småbarnsavd.. er det flere her som oxo har kynnere? er litt redd for at det skal gå lenger enn bare kynnere!!
Yuna Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 Jeg har hatt svake kynnere leneg, men først i går begynte jeg å bli bekymret. Magen ble hard hele tiden. Var riktignok ute og shoppet en del, men alikevel. Gjør ikke direkte vondt, er bare sinnsykt ekkelt og som deg har jeg ikke lyst til å føde for tidlig. Ringte jordmor på sykehuset, og hun sa til meg at dersom en fødsel var på gang, kom de ikke til å gjøre noe for å stoppe det!! Var for tidlig! Er 21 + 4. I tillegg begynte det å renne melk av meg i går, så jeg er ganske nervøs for at noe er på gang ja. Men jobbe må jeg alikevel. Har gudskjelov en stillesittende kontorjobb, så slipper å anstrenge meg. Bare irriterer meg over den jordmoren!!
VinterSol+2 Skrevet 18. mars 2007 #3 Skrevet 18. mars 2007 jeg har MASSE kynnere, og jordmor sa dette ikke var noe å bekymre seg over, så lenge det ikke blir for smertefullt, eller at de kommer med regelmessige intervall. (dersom de skulle sette i gang veer, kan man få riedempende medisin,så stopper det forhåpentlig:) ) Rådet hun gav, var at når du kjenner det kommer en kynner, bør du stoppe opp litt med det du driver med, forandre stilling, etc, til den gir seg. jeg har hatt kynnere siden ca uke 14, og har mange mange hver dag.
Snupi27 Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. mars 2007 sa hu de ikke gjorde noe med det om fødselen starter så tidlig?? uff.. jeg sa fra til jordmor når jeg var på kontroll at jeg har kynnere.. da sa hu at jeg må slappe av når de kommer og ikke løfte tungt.. enkelt når jeg jobbe rmed barn fra 1-3 år. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå