Gå til innhold

Hvor mye sover barna deres på dagtid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Julie Angelica er nå 8,5 mnd og sover 2 ganger i løpet av dagen. Da kan det variere mellom 30 min til 2 timer på det meste.

Det er vel ikke noe fasitsvar på dette, men har lyst til å høre hva slags rutiner andre har. Vi har slitt veldig med å legge henne om kveden, men det begynner heldigvis å gå seg til nå. Før kunne klokka bli langt på natt før hun sovnet, men nå legges hun i 22-23 tiden. Selvsagt altfor sent, men stor forbedring for vår del. Hun snudde døgnet totalt på hodet når hun begynte å få tenner stakkar:) Lå bare å tullet og snakket med seg selv i sengen sin lenge, før hun til slutt sovnet, og da kunne det være både 4 og 5 timer siden hun sov siste gangen. Godt å begynne å få normale rutiner igjen. Hun sov over natta fra hun var 4 uker og da sovnet hun alltid kl 21 og sov til 9 neste dag. Dette varte til hun var ca 6 mnd. Men nå er det som sagt, på god tur til å bli mer "normalt" igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Om du har barn født i juli så hører du jo til inne på juli-sidene... Der er det masse mødre med akkurat like gammelt barn som deg! Kom inn til oss, da vel!!

Klikk på klubbsider i menyen til venstre her, klikk på 2006 og deretter på juli 2006. Det er mange som sliter litt med søvnen, så der er det stadig oppe til tema.

Er vel flere som skriver her på Småtroll, men er ganske så mye aktivitet på juli-klubben også! Koselig om du kommer en tur!!

Karsten er født 20/7 og han sover ca 18-06 (+/- en halvtime som regel). Han sover mye mer om vi er hjemme og om jeg sover sammen med ham. Da kan han sove 1 1/2 - 2 timer x to pluss en halvtime til. Er vi ute/borte sover han som regel bare en halvtime av gangen, 2-4 ganger om dagen...

Skrevet

Hun sover i 45 min-1,5 t iløpet av dagen. Legger seg klokken 19 og står opp klokka 7. Hun er født 28. juli.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...