Tyren73 Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 Noen som har begynt å gi knøttet smaksprøver på fast føde før de er 4 mnd?
komplett familie Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 jeg startet så smått når pjokken var 3,5mnd - bare en liten teskje!!!! så lenge babyen følger med på det du spiser og viser interesse er det visst greit å gi litt smaksprøver. Ga ikke fullt måltid før han var 5mnd. Nå er vi oppe i to fulle grøtmåltider, og skal begynne og innføre middag.. han er nå 6mnd og en uke
firemerkersmør Skrevet 18. mars 2007 #4 Skrevet 18. mars 2007 Hvorfor??? Er så mange her som maser om å gi knøttet grøt fort som mulig. Forstår ikke poenget. Er det søvn, så får dere bare leve med at denne perioden blir det litt nattamming. Jeg hadde det faktisk bedre med søvn når jeg nattammet, og han sovnet igjen med en gang. Da sov vi til 9-10 tida. Etter avvending var det morgen kl 5, og det er mer slitsomt. De har ikke godt av grøt så tidlig (hvis ikke HS sier noe annet da), så vent.
Tyren73 Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2007 Knættet sover hele natten, så det er ikke noe problem. Har ikke melk selv, så får mme. Vet noen som har begynt å gi fast føde ved 3 mnd, de har da blitt mer fornøyde. Vesla mi er aldri fornøyd med mengden melk. Hylskriker hver gang flasken går tom. Derfor lurte jeg om noen andre hadde prøvd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå