Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 26 og har lekket litt i det siste. Ser bare ut som litt vann, men nå kjente jeg det rant litt når jeg beveget meg på stolen....

Er dette farlig? Noen andre som har opplevd dette? Redd det er fostervann jeg...??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det samme problemet. Er i uke 24 og den sisteuken har det rent litt...ser ut som vann.

Jeg tror ikke det er farlig. Var jo nettopp på kontroll og da var alt i orden med den lille,

Skrevet

Samme skjer med meg.

Er ikke helt sikker på hva det er konkret, men det er ikke urin i hvertfall.

Hvis det skulle bli mye mer så vil jeg nok høre med legen min.

Alt er bra med min krabat også. Hørte på hjrtet på torsdag... Faste solide slag.

Skrevet

Jeg lekker og har gjort det siden uke 18+. Er 27+6 i dag. er innlagt på sykehus fordi de er redde for infeksjoner og virus bl.a.

Du bør kontakte legen og få ny ul, slik at de kan finne ut vannivået ditt.

Få høre hvordan det går med deg!

Skrevet

jeg tror at jeg og lekker litt.. men er veldig usikker på om det faktisk er urin (i og med at jeg bare er i uke 13, så presser det vel kanskje litt på blæren enda..?)

Hvis du tror det er fostervann, kan du få til legen og få det sjekket..

Noen som vet om det er farlig?

Skrevet

Du kjenner forskjell på urinlukt og fostervann! Fostervann lukter nesten ingenting men er sånn gul/blank i fargen. Det er ikke bra for fosteret om det er for lite vann. Det trenger fostervann for å bl.a trene opp lungene og til å trene musklene i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...