Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 Vet vi bomma på el, av forskjellige grunner fikk vi ikke kost oss akkurat da.. Så nå går jeg bare og venter på tanta:p Men egentlig synes jeg det er helt greit! Vil heller få bebiss tidlig i januar, enn seint i desember... (Om jeg får velge, altså;0) Om min nåværende syklus holder seg noenlunde satbil, og vi treffer på neste el, så vil teminen bli 12. januar.. Perfekt!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 Jeg har tinga på nyttårsbabyen 2008 jeg da... hehe....
Miraculix Skrevet 18. mars 2007 #3 Skrevet 18. mars 2007 Jeg er med på den jeg å :-) P.g.a diverse ting tror jeg ikke vi traff denne gangen, for jeg har ikke peil på når el var. Traff vi har vi isåfall vært ekstremt heldige :-) Men staser sterkt på januarbaby jeg å, iallefall ))
har4barn Skrevet 18. mars 2007 #4 Skrevet 18. mars 2007 HEi! Slenger meg med her. Satser på at kroppen er i gang igjen , slik at vi kan håpe på en liten spire i januar.!!!! Tror nok desember blir for tidlig for oss uansett.
rampejenta - ny spire Skrevet 18. mars 2007 #5 Skrevet 18. mars 2007 jeg er klar.. men siden vi satser friskt allerede nå så kan de bli desember også da.. men jo før jo bedre.. lykke til
1 blå, 1 rosa & 1 Engel Skrevet 18. mars 2007 #6 Skrevet 18. mars 2007 Vi har en liten prøvepause nå vi, vil som du heller har januar bebis enn desember bebis, har en gutt fra før som er født tidlig i januar, og det er jo rett og slett bare genialt! Så satser på at spira sitter i slutten av april/begynnelsen av mai... :-D Hvis syklusen min holder seg på samme som nå, så får vi termin rundt 27 januar. :-)
Kystrøya Skrevet 18. mars 2007 #7 Skrevet 18. mars 2007 Blir nok ikke 2007-baby på oss heller, så satser (hååååper) på at vi får en liten en i januar/februar 2008 istedet
Tasselur Skrevet 18. mars 2007 #8 Skrevet 18. mars 2007 Vi prøver oss også på et januarnurk. Litt ustabile sykluser, men kommer nok til å ha en kunstpause fram til termindato bikker over til januar uansett. Men da er vi klare, altså! : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå