Gå til innhold

Idylllll..he he

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er to ting jeg kan gjøre hvis jeg er "lei av å være alene".

Nr 1 er snakke i telefonen, da kan du garantere at alle barna flokker seg rundt meg og skal bare... Det kan være helt stille i huset lenge, men akkurat da bare må allesammen!

Nr 2 er å sette seg ned å amme lillebror, da kan du garantere at snuppa på 2,5 år roooooooooooper fra toalettet færdiiiiiiiiiiiiig!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*ler*

ja, ja, er nok ikke bare bare med 6 barn. Skjønner godt at du ikke får noe alenetid da ja!!!

beundringsverdig med 6 barn =)

Skrevet

Ja det blir liksom ingen fritidsproblemer her nei, men koser meg veldig. Men når jeg blir "voksen" skal jeg stikke av en tur på spa helg he he

Skrevet

det fortjener du !!!!!

kos deg med alle barna dine!

jeg har kun en foreløpig, men kommer nok fler - men ikke 6!!!!

Skrevet

He he - ja har "bare" tre selv men den kjenner jeg godt...Blir nesten stressa av et minutt alene - for da må jeg utnytte det til det fulle!! Også sitter jeg jo egentlig bare å venter på at noen skal våkne eller rope "mamma, kan jeg få..."

Skrevet

Kjenner meg så godt igjen! Her i huset er det fire barn, og telefonsamtaler er så og si umulig, selv om de eldste leker kjempefint sammen! Det er jo bare fantastisk å ha småbarn, men det er også fantastisk med noen pauser i blandt....

Synes det er flott at dere har hele seks barn! Ikke mange som har det nå om dagen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...