melinda Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 Jeg har gitt med teskje men synes det bare renner ut igjen så lurer på hvor mye hun egentlig får i seg, noen som har noen lure tips?
Gjest Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 Gir med teskje....får alltid om morgenen på stellebordet. Går greit foreløpig, for hun svelger som bare det. Riktignok med litt grimaser da.
Gjest Skrevet 18. mars 2007 #3 Skrevet 18. mars 2007 Han får med sprøyte. Er ikke veldig begeistret, men han får i seg det meste da:)
MammaDilla Skrevet 18. mars 2007 #4 Skrevet 18. mars 2007 Jeg gav med skje først, men har gått over til sprøyte. Tar det når jeg spiser frokost, for da kan jeg gi to ts med amme te rett etterpå. Da får han bort litt av smaken og i tillegg så lindrer det mot mageknip.
manonym Skrevet 18. mars 2007 #5 Skrevet 18. mars 2007 Jeg har gitt i snart to uker nå, han er snart 6 uker, og gir med sprøyte hver gang. sprøyter litt forsiktig inn i munnviken, litt om gangen, og her er det ingenting som kommer ut igjen siden han får tid til å svelge under før jeg sprøyter inn mer.
Gjest Skrevet 18. mars 2007 #6 Skrevet 18. mars 2007 jeg gir d-dråper, og da drypper jeg dråpene på sutten og putter den i munnen hans.
Harald Ripultfør Skrevet 18. mars 2007 #7 Skrevet 18. mars 2007 jeg gir med skje under kveldstellet. Har alltid gjort det, og det funker her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå