MaMmA-Mø Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 jeg har en sånn babymatte (ala treningsmatte) til jenta mi som hun ligger på når hun er på golvet..men så slo det meg,klarer de og lære seg og åle/krabbe når de ligger på matte?? eller er det en fordel og ha de litt på parketten,så de finner ut hvordan det gjøres?
komplett familie Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 er vel nesten enklere med matte for da sklir de ikke - er det jeg har tenkt i hvertfall.
MaMmA-Mø Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2007 ja når de krabber..men når de skal åle seg da...blir jo mye motstand på en matte...
komplett familie Skrevet 18. mars 2007 #4 Skrevet 18. mars 2007 min kun åler seg bakover, men jeg har en matte fra Nille som kanskje er litt glattere enn en treningsmatte. Han åler seg ofte av og da går det fort over gulvet.... men jeg er litt redd for at han ska skalle hodet i gulvet også jeg da!!!! mange bekymringer vi skal ha =)
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 18. mars 2007 #5 Skrevet 18. mars 2007 Vi har ikke sån, parket og gulvmatter. Han åler som om han ikke har gjort annet :-)
MaMmA-Mø Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. mars 2007 hvor gammle var deres barn da de begynte og åle seg da?
komplett familie Skrevet 18. mars 2007 #7 Skrevet 18. mars 2007 litt over 5mnd. er nå 6mnd, så det er enda litt nytt å finne han ett annet sted enn der jeg la han ned - hehehe
MaMmA-Mø Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. mars 2007 ja det det er det! jeg ser at hun prøver,og vil såå gjerne nå den leken som ligger der framme..hun får bena opp under seg og kaver med armene men kommer ingen vei..kansje jeg burde la henne ligge litt på golvet så hun får øve seg litt der? hun klarer og åle seg rundt i sirkel av og til....men bare ikke framover...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå