Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en sånn babymatte (ala treningsmatte) til jenta mi som hun ligger på når hun er på golvet..men så slo det meg,klarer de og lære seg og åle/krabbe når de ligger på matte?? eller er det en fordel og ha de litt på parketten,så de finner ut hvordan det gjøres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er vel nesten enklere med matte for da sklir de ikke - er det jeg har tenkt i hvertfall.

Skrevet

ja når de krabber..men når de skal åle seg da...blir jo mye motstand på en matte...

Skrevet

min kun åler seg bakover, men jeg har en matte fra Nille som kanskje er litt glattere enn en treningsmatte. Han åler seg ofte av og da går det fort over gulvet.... men jeg er litt redd for at han ska skalle hodet i gulvet også jeg da!!!! mange bekymringer vi skal ha =)

Skrevet

Vi har ikke sån, parket og gulvmatter. Han åler som om han ikke har gjort annet :-)

Skrevet

hvor gammle var deres barn da de begynte og åle seg da?

Skrevet

litt over 5mnd. er nå 6mnd, så det er enda litt nytt å finne han ett annet sted enn der jeg la han ned - hehehe

Skrevet

ja det det er det! :) jeg ser at hun prøver,og vil såå gjerne nå den leken som ligger der framme..hun får bena opp under seg og kaver med armene men kommer ingen vei..kansje jeg burde la henne ligge litt på golvet så hun får øve seg litt der? hun klarer og åle seg rundt i sirkel av og til....men bare ikke framover...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...