ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 Hvor ofte ammer dere? Og hvor og når gir dere den første puppen om morgenen? Jenta mi er snart 11 mnd. Her er det ammings ca 4 x pr. dag, og den første blir mellom 6- 7.30 på morgenen i senga. Og da sover hun ofte 1,5 time til. Er det dumt å vende de til å komme inn i senga om morgenen?
75 modell og mamma til 6 Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 Sånn har det vært med mine også, helt til de har vært tre år faktisk. Nyt kosen tida går så fort. klem fra meg.
joplaya Skrevet 18. mars 2007 #3 Skrevet 18. mars 2007 jeg ammer 8 tia første gang, kanskje engang til på ettermiddagen, så til leggetid og siste gang i 24 tiden..Noen ganger mer og, andre mindre..Er ikke alltid hun vil ha..alt annet er mer gøy! ammer aldri i min seng lenger etter hun fikk eget rom..har ikke lyst å venne henne til det jeg heller:)
Blomman Skrevet 18. mars 2007 #4 Skrevet 18. mars 2007 Småbarnstiden er så kort så nyt denne kosestunden på morgenen! 14 måndingen her får ofte pupp i senga vår på morgenen- det er kos. Ellers ammes han da 5-12 ganger i døgnet. Første pupp på mogenen er som regel mellom 5.30 og 6.30 :-)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2007 Ja, det er veldig kos =)
mai mammaen til to Skrevet 18. mars 2007 #6 Skrevet 18. mars 2007 datteren min er 10.5 mnd no.. jeg har begynt å jobbe no..så i hverdagene så ammer jeg henne tidlig på morningen (6-7 tiden) så når jeg kommer hjem fra jobb i 16 tiden. deretter får hun på sengekanten før hun skal sove 19... så får hun i 23 tiden og 3 tiden.. tidene er veldig forskjellige egentlig... hun spiser ikke så mye annen mat så jeg ammer henne så ofte som mulig...vil jo at hun skal få i seg godt med mat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå