Gå til innhold

Normalt at den snur ser så mange ganger om dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner kjepe godt at lillegutten snur seg, og det skjer opp til 10 ganger daglig.

Jeg kan se på magen med et lite øyekast hvordan lillegutt ligger.

Samboeren syner det er kjempe spesiellet fiordi han oxo kan kjenne det så godt på magen.

Er dette normalt?

Er i uke 31 nå. og på " din egen side" hos meg står det at livmoren skal nå cc midt i mellom navelen og brystbeinet. Jeg kjenner jo hodet mellom ribbeina/ oppi brystbeinet rett som det er. Kan det være et tegn på at babyen blir STOR???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aner ikke..er du fleregangsfødende?

da har ofte babyen større plass.. ellers er d vil ikke så ofte at babyen snur seg så mye når du er kommet til ute 31 tror jeg ikke.. jeg fikk i hvetfall beskjed om at den nok ikke kom til å snu seg mer.. noe den ikke gjore heller..

Skrevet

Nei. dette er min første..

Driver jo å teller trivsel, og det tar aldi mer en 15 min før jeg har kjennt 10 spark/ bevegelser.

Kanskje han har adhd allerede hehehehehe... nei da.. bare tuller litt..

Men begynner seriøst å lure på om dette er helt nomalt å kjenne så mye bevegelse.

Skrevet

Ja, min snur seg også mange ganger for dagen. Andremann oldt også på med dette frem til rundt uke 37, ikke mange ganger for dagen mot slutten, men han kunne snu seg helt rundt da også. Jeg har også livmortoppen helt oppe med brystbena, hadde SF-mål på 30-31 nå for noen dager siden, så ligger godt over akkurat som med de to andre. De var litt større enn snittet når de ble født, men ikke svære (3900g og 4070g, begge 52 cm).

Skrevet

Hehe... melder meg inn i denne klubben jeg... *humre*

Jeg er bare i uke 29... men her snur vi oss mange mange ganger i løpet av dagen. Jeg har han å helt oppe... så gruer meg litt i grunn til han blir enda større.

Hele magen beveger seg...

Jordmora sier at det ikke behøver å bety at han blir STOR. Men har mine tvil. (har litt angst for å få en "for stor" bebi)

Jeg tenker også at hvis han skal være like aktiv når han kommer ut så kommer vi til å få trimma oss ;-) hehe

Skrevet

skal til jm på mandag (26.) og hvis det fortsetter slik at den er så lang i forhold til normalen, vil jeg snart ha en ul til for å se hvor stor den er.

Er selv ganske liten av høyde og vekt, og vil ikke føde et barn på 5 kg... det er ikke mulig for meg føler jeg. vil heller ikke at jordmor finner ut at den er for stor midt i fødselen og bestemmer seg for ks da.. da er det mye bedre å være forbredt på det fo forhånd...

Vi får bare kose oss og nyte tanken på at det er i allefall liv i bebisene våre..hehe

Skrevet

Jeg har også en liten snurrebaby i magen, det kjennes kjempegodt når den snur seg, og magen ser alltid litt deformert ut siden det stikker ut en rygg eller en rompe til stadighet. Jeg blir innimellom kjempesliten av det, og ribbeina mine er helt utslitt og kjempesåre. Orker ikke å ha på BH. Men, det er koselig da, er utrolig spent på om den blir like aktiv etter fødselen som nå... da blir det hektiske dager!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...