Sistah*G07*J09* Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 Vi har tenkt litt på å kjøpe Emmaljunga edge duo combi, er det noen som har erfaringer med den?? Vi bor ikke i byen, å er lite ute i marka. Men går mye tur på vei, både grus og asfalt. Tenker spesielt på hvordan vogn som er lett og bra på snø, i og med at jeg skal ha baby i september. Noen som har tips/råd?? Det finnes jo utallige vogner på markedet.....men vi er enige om at vi ikke vil ha en trehjuling, da vi syns disse kan være litt ustødig til tider. Blir veldig glad visst noen svarer
~La luna~ Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 Hei Jeg har ikke den vogna selv, men 5 av mine venninner har den, og de er kjempefornøyde De har klart seg fint igjennom vinteren, og ikke hørt noen klage om at den er lite fremkommelig i snø ihvertfall.. De bor heller ikke i byen, og er vel ikke så veldig mye i marka tror jeg! Men de går mye turer! De fleste har hatt sin ett år til sommeren. Selv skal vi ha simo kombi, hadde d til førstemann og var veldig fornøyd m den. Bagen er vel en av største på markedet om ikke den største, og sist sov sønnen min i bagen til han var nesten året. Og vogna er super å trille og praktisk Men, finnes utallige vogner, så lykke til
Gjest Skrevet 18. mars 2007 #3 Skrevet 18. mars 2007 Vi skal ha Emmaljunga Duo Edge, da den e kjempegod å trille! eine venninna mi har en sånn, har prøvd den, god vogn ja:0) men har hørt at "sportsvogn-delen" kan være litt liten, i forhold til brio og simo sin..? har ikke erfaringe når det gjeld dette sjøl:p men bryr mæ ikke så veldig, sian vi blir å kjøpe ny vogn etterkvert som den lille skal sitte og se meir osv :0) nei, men om du har prøvd Emmaljunga(lurt) og like den, synes den e god osv, så kjøp den;0) det e så mye vogne på markede at man blir jo nesten gal!
Lykkepiller Skrevet 18. mars 2007 #4 Skrevet 18. mars 2007 Vi har den vogna og er kjempefornøyd. Har nå brukt både bagdelen og sportsdelen, synes begge fungerer veldig fint!
Gjest Skrevet 18. mars 2007 #5 Skrevet 18. mars 2007 MinEmeli, det va bra! da kanskje vi kan bruke sportsdelen ei stund òg:)
minime<3 in belly Skrevet 18. mars 2007 #6 Skrevet 18. mars 2007 Vi har bestilt emmaljunga edge duo og tror vi kommer til å bli veldig fornøyd... Men eneste som var kjedelig var at det var 14 uker leveringstid på den... hehe, så flaks at vi bestilte i god tid. Får den 3 uker før jeg føder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå