Anonym bruker Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 Syns det er sååå vanskelig.. men her i fr.stad er det 10 varmegrader for tiden.. men blåser litt.. Lurer på å gå over til dyne og pledd.. har varmeskinn i bånn av vogna å da..
Storebror & Lillesøster Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 hvor gammel er babyen da? har ikke brukt posen når det er + grader bare pledd og dyne,men det er fordi det blir for varmt men posen da,han blir helt svett,syntes ikke det er bra blir jo så kaldt når han blir tatt opp da,han er 2 mnd.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 18. mars 2007 #3 Skrevet 18. mars 2007 Bor i Råde, og vi har bare lammeskinn og dyne i vogna! Han er god og varm hele tiden =)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 18. mars 2007 #4 Skrevet 18. mars 2007 Glemte si vi har på det vindtrekket også da, når det blåser som idag!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2007 #5 Skrevet 18. mars 2007 Han er 2 mnd.. ja vindtrekk bruker vi å.. Skulle gå tur i stad, og han gråt som en stukken gris.. noe han aldri pleier å gjøre når jeg går.. Tror rett og slett det var for varmt.. Men bruker dere strømpebukse å sånn enda eller??
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 18. mars 2007 #6 Skrevet 18. mars 2007 Nå ligger han ute,så kan jo si hva han har på nå.. Han har body og strømpebukse under en fleecedress.. Med ullsokker,votter og lue så klart.. =)
Gjest Skrevet 18. mars 2007 #7 Skrevet 18. mars 2007 Jeg har saueskinnspose, og den bruker vi både når det er pluss og minus grader. Bare kler på henne litt mindre i posen,samt at jeg bytter ut ullpleddet med et tynt bomullspledd når det er varmt ute. Når det blåser blir den faktiske temperaturen lavere enn det står på gradestokken. Vindtrekket gjør også at det blir tettere luft i vogna, så jeg har bare body og strømpebukse nedi posen, og en tynn jakke på overkroppen.(pluss lue selvfølgelig)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå