Gjest Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 Her skifter vi bleie hver 3.time i forbindelse med amming (bortsett fra på natta). Han er rett over 2 mnd gammel, og har aldri vært sår. Men når han sover, og jeg vet han har bæsje-bleie - syns dere jeg kan vente med å ta den til han våkner?
Gjest Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 Jeg tar bæsje bleiene med en gang.. men han våkner som regel når det er bæsj i bleia å da..
Gjest Skrevet 18. mars 2007 #3 Skrevet 18. mars 2007 Det er det jeg også gjør, er bare at da våkner han og blir enormt grinete siden han må finne søvnen på nytt. Han bæsjer jo hver 3.time, og noen av gangene sover han skikkelig tungt. Men tenkte om d egentlig gjør noe å la han ligge litt med den (til han våkner), siden han ikke er noe sår.
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 18. mars 2007 #4 Skrevet 18. mars 2007 om mathias har bærsja på natta tar vi bleia me en gang .. lar han ikke ligge i det.. da e han så trøtt at han sovne som regel me en gang..!! me hjelp av smokke å kosekluten da!
Gjest Skrevet 18. mars 2007 #5 Skrevet 18. mars 2007 han bæsjer så ofte ja. Det gjør sikkert ikke noe.. vet ikke.. du kan jo prøve en gang.. og hvis han skulle bli rød så kan du jo bare la vær å gjøre det neste gang.. Ellers da? Går det bra? Bedre med tanke på det som sto i det innlegget den gangen å? Hvordan er nettene? Håper det går bra med dere iallefall!! =)
*Lucia* Skrevet 18. mars 2007 #6 Skrevet 18. mars 2007 Du kan nok la han ligge litt med den, hvis han bæsjer hver 3 time så kan det vel ikke være de enorme mengdene kanskje?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2007 #7 Skrevet 18. mars 2007 hvis han sover godt så tror jeg at jeg ville ha ventet. Du kan jo smøre han godt med sink på kvelden, så forebygger du sårhet
Gjest Skrevet 18. mars 2007 #8 Skrevet 18. mars 2007 Ja, det går bra! I forhold til det oxo ja, heldigvis ;o) Nettene er bra, vi legger han klokka ti om kvelden, så får han mat hver 3 time (han spiser i søvne, hehe). Bleieskift i 6-7 tiden, han bæsjer heldigvis lite om natta, hehe. Og oppe i 9-10 tiden. Han sover hele tiden i egen seng, og våkner aldri på natta. Er så deilig ;o) Dere da?
Gjest Skrevet 18. mars 2007 #9 Skrevet 18. mars 2007 Det høres jo veldig bra ut! =) Mathias legger seg klokka ni, har begynt å kunne legge han i vogga våken med sutt nå.. . Litt forskjell på når han våkner, i natt sov han til halv fem, og deretter til syv og så til halv ni. ( burde vel kanskje stått opp klokka syv egentlig.. men.. ) Samsover litt de siste timene da ..
Gjest Skrevet 18. mars 2007 #10 Skrevet 18. mars 2007 Tja, jeg syns jo det ser mye ut, men d er jo veldig flytende. Er ikke redd han skal bli sår, for det har han aldri hatt antydning til, tenker mer at det er ekkelt for han å ligge med. På en annen side hadde han kanskje gitt lyd fra seg da... Dette er snakk om på dagen, for på natta bæsjer han sjeldnere, så der bytter vi ikke bleia før morgenen uansett.
Gjest Skrevet 18. mars 2007 #11 Skrevet 18. mars 2007 Frøkna her sover hele natten,så hun sover med den samme bleia til morgenen. Men bæsj tar vi alltid med en gang...hører at hun trøkker, og det lukter jo jævelig. Hun bæsjer aldri om natta..iallefall ikke ennå. Når det gjelder på dagtid så skifter jeg vel ca hver 3-4 time, men man kan jo kjenne på bleia om det er mye der eller ikke, men aldri over 4 timer (dersom hun ikke sover)..
Gjest Skrevet 18. mars 2007 #12 Skrevet 18. mars 2007 Her oxo, i sprinkelsenga med sutt, går fint det ) Vi må bare inn å putte den i igjen hvis den detter ut. Ja, vi sovner av og til sammen etter måltidet i sju-tiden på morran, så da ligger han med egen dyne på siden av meg. Er så kosli ) Så våkner jeg til litt grynting og store glis i 9-10 tiden, så da står vi opp! Har Mathias begynt å smile endel eller?
Gjest Skrevet 18. mars 2007 #13 Skrevet 18. mars 2007 Her lukter det ingenting omtrent, siden jeg fullammer. Men vi hører når den kommer, for å si det sånn! Rart han ikke våkner av smellet, hihi )
bobby - nr 2 i juli Skrevet 18. mars 2007 #14 Skrevet 18. mars 2007 Ikke alltid jeg skifter bæsjebleiene på natten, for ikke alltid jeg merker det før neste amming. Og da kan det ha gått noen timer. Han har aldri blitt sår fordet. Er jo litt dumt å vekke han for å skifte bleie, spesielt hvis han har vanskelig for å sovne igjen...
Gjest Skrevet 18. mars 2007 #15 Skrevet 18. mars 2007 forsvant litt se.. Ja, han har begynt å smile masse! er jo såå koselig ! Niklas å så jeg, tittet på bildene dine! så nydelig da!! =) ja, det er litt koselig med samsoving på morran! =) litt sånn bonus soving det.. tenker at jeg egentlig burde stå opp.. men er jo så koselig å samsove og kose litt! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå