Storebror & Lillesøster Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 han sover lite om dagene og har bare ei lang soveøkt på natta 3-4 timer så våkner han hver 1-2 time og skal ha pupp,dette er slitsomt,på dagene er det også 1-2 mellom hvert måltid,syntes ikke jeg gjør annet en å amme. tror dere jeg har for lite melk til han at han ikke blir mett? Syntes det er lettvindt å amme så det har jeg lyst til og fortsette med men ikke hvis han skal elte sånn hele tiden,det er for slitsomt,rekker jo ingenting annet da.
komplett familie Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 hvor gammel er han? vi startet med fast føde når han var 5mnd, for han våknet mye på natten, nå er det tilbake til en gang pr natt - slik det var før.... Du kan jo gi mme en time før siste mm, det gjør ei venninne av meg og det fungerer bra der
Chiquita Bananas Skrevet 18. mars 2007 #3 Skrevet 18. mars 2007 Slik har jeg det også - han er 3 mnd. Til og med om jeg gir han en god flaske før han legger seg. Dem har behov for mye melk siden det ikke er så holdbart som fast føde. Har lest her inne om flere som må mate flere ganger om natta.
Storebror & Lillesøster Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2007 gir han ei flaske med tillegg før jeg legger han på kvelden 100-130 ml og så gir jeg han av meg etterpå men sover bare 3-4 timer så er der hver 1-2 time resten av natta.
Två små trollungar Skrevet 18. mars 2007 #6 Skrevet 18. mars 2007 Sån er det her også, jenta mi er 9 uker. Slitsomt, men tenker at det nok blir bedre etter hvert...
komplett familie Skrevet 18. mars 2007 #7 Skrevet 18. mars 2007 du har nok en liten sulten prins da.... du får ta tiden til hjelp, han er jo liten enda.... Hold ut og tenk at han vil nok sove mer når han blir eldre. Ikke mye tips,men litt "trøst" i hverdagen. Når de er to mnd så er det (desverre) de som bestemmer når de vil ha mat =)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2007 #8 Skrevet 18. mars 2007 Sånn er det da vitterlig i den alderen..Er helt normalt! Noen er sånn, andre sover hele natta å vel så det! man ammer jo kontinuerlig de første mnd! Like greit å bare venne seg til det, snart er denne tida over den og! Bare forsøk å kose deg med amminga du:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå